10,113 Posts

Ludwig Khairuddin Ahmad
khai_0712 Things need to be update soonest possible #travellingwest #hagiasophia #istanbulakudatang #2.8k #7daystrip 3h

» LOG IN to write comment.

Normal Mijie Muhammad
mijiemuhammad Duduk2.. Lepak2.. Pemandangan indah.. #istanbul #turki #mgtravelogistanbul #istanbulakudatang #çamlicahill 5h

» LOG IN to write comment.

nora_yusoff I miss this place....hope will come again...
#turkeytour
#istanbulakudatang
1d

» LOG IN to write comment.

alexandersiv Dia yang RUGI bukan kita eh perlu ke??
Ok next story please. Bosann
#istanbulakudatang
1d

» LOG IN to write comment.

rsazrn Kalau Lisa boleh jumpa maggi asam laksa dekat Istanbul, hakak jumpa maggi royal korean spicy. Amacam? hahaha #istanbulakudatang #istanbul 2d

» LOG IN to write comment.

elia.zahari CAI - DBX - KL - KBR 3d

» LOG IN to write comment.

akusamsudin Ayasofia. Dahulunya sebuah gereja. Pastu bila Constantinople (Istanbul) ni ditawan oleh Sultan Mehmed II, dia tukar gereja ni jadi masjid. Tapi laa ni dah jadi muzium dah, sebab tu lah tourists suka datang sini nak tangkap gambar. Lepas korang penat pusing dalam Ayasofia ni, korang boleh solat kat Blue Mosque, ataupun Masjid Biru, Sultan Ahmet Mosque bersebelahan dengan Ayasofia ni.
Ottoman ni kalau kat Malaysia nama dia Othman. Kat sini je panggil Ottoman, macam ultraman.

#istanbul #istanbulakudatang #ayasofia #hagiasophia
4d

» LOG IN to write comment.

_mdibaa_ Menikmati keindahan alam yg tidak semua manusia mempunyai kesempatan utk ke sini. Bersyukur dgn peluang yg diberi
#kaulainbangkauhensem #istanbul #cottoncastle #holiday #family #istanbulakudatang #turkey
4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_mdibaa_ Sudah tiba masa utk aku melangkah pergi tinggalkan sejarah silam. Teruskan melangkah kehadapan utk membina hidup yg lebih sempurna
#turkey #istanbul #istanbulakudatang #cottoncastle #holiday #kaulainbangkauhensem
4d

» LOG IN to write comment.

mijiemuhammad Bosporous, Istanbul
Don't wait for the perfect moment. Take the moment and make it perfect 🏼 #istanbul #istanbulday7 #istanbulakudatang #mgtravelogistanbul #turki #turkinstagram #bosporous
5d

» LOG IN to write comment.

akusamsudin Dünya küçülsün, yüzünüz gülsün - Smaller world, bigger smiles.

Boleh dah kahwin dengan orang turki ni. Hahaha
#istanbul #istanbulakudatang #istanbulakuakankembali #istanbulakuakandatanglagi
5d

» LOG IN to write comment.

akusamsudin Family wefie lagi. Gambar ni patutnya menampakkan masjid kat belakang tu tapi terhalang pulak
#istanbul #istanbulakudatang #familybonding #familytime
5d

» LOG IN to write comment.