235 Posts

gvanni21 "There's something about you girrrrrrrl." -Ice JJ Fish

#Tradition #MyBeautifulDate
2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

faekshyrikc I'm just a notch in your bedpost, but your just a line in a song #dyingtobehim #loadedgun #cockitnpullit #sunday #heaintnevertoldnolie #fun #uglybastard 4mon

» LOG IN to write comment.

elizabethemilyb "I've got thousands of these songs I can stay here all night and play them if you wanna" #heaintnevertoldnolie #drake 6mon
  •   jetstewart Lovin the crewww, lovin yewww 6mon

» LOG IN to write comment.

goldielocs1990 Damn near fell out of my seat!! I promise they are in disguise BUT I see y'all!! Gimme 10 feet!! Don't have time for the bitch assness!! #repost from that dude that nigga #heaintnevertoldnolie @bighomiebo9nemm_ebe_dh 6mon

» LOG IN to write comment.

jus10deez Stooopid wide!!! This Fuckah will eat you alive.... And has seating for 12!! #6feetunder #nojoke #carnage #heaintnevertoldnolie 7mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

nomoreig___________ My nigga knows wtf he's talking about ! Bitches get it tgthr !! #CaringIsntThirst #StopFollowingTheTrend #BroadsWannaBeMadWhenTheySingle 11mon

» LOG IN to write comment.

korona_lyte #BillClintonBeLike lmfao I'm so done! But really we need 4 more years with this dude #HeAintNeverToldNoLie
#ExceptThatMonicaThing
#ButWhoCares
12mon

» LOG IN to write comment.

Nashville Martina Encledes ❁

» LOG IN to write comment.

12mon aelroths
Normal Dallas Suggs
aelroths I swear Camron is the craziest nigga alive!!! #heaintnevertoldnolie #heaintnevertoldnolie 12mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

jasminelanaya throwin' it back to the 2chainz concert last year♫❣
#throwbackthursday #theglasshouse #concert #2chainz #b.o.a.t.s.tour #truuuuuuuuuuu #heaintnevertoldnolie
1y
  •   b3rtski Bringing back the memories 1y
  •   jasminelanaya @bertsk1 you know it! That's was one great concert 1y
  •   joeyprobono Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee this video brought me right back there... It's was crazy in there... So good... & we were right up front 1y

» LOG IN to write comment.

ryan_berry23 Poster in the Newcastle bathroom. Apparently pooh loves flowers. #heaintnevertoldnolie 1y

» LOG IN to write comment.

Nashville marriaah
  •   jocee18 this was perfect cause catalina sent one of him slapping her lol 1y
  •   marriaah @jocee18 because she sucks 1y

» LOG IN to write comment.

Normal yellowboyflee

» LOG IN to write comment.