847 Posts

Normal ѕσσуσυиg ιѕ α∂∂ι¢тινє

» LOG IN to write comment.

lovesnsd_gg TaeSeo

TaeNy!
HAPPY BIRTHDAY, FANY!
You'll always be loved by us! Well I couldn't find a pic of you only but anyways, I'll do a spam tmr Gimme 30 likes to start!



I'm gonna start games soon! Either tmr or the nxt day!
1y

» LOG IN to write comment.

snsd_tiffanism Okay here it is. Last. Happy Birthday Fany yah! You had fun right? Hehe. Goodnight. #happy24thbirthdaytiffany #tiffanism #tiffanyhwang #hwangmiyoung #snsd #girlsgeneration #choisiwon #siwon #suju #superjunior #smtown 2y

» LOG IN to write comment.

lovesnsd09 Once again,happy 24th bdae hwang miyoung;tiffany unnie! Hope u enjoy ur bdae celebration! Saranghaeyo! #hwangtiffany #tiffany #snsd #happy24thbirthdaytiffany #happybirthday #birthday #girlsgeneration #sones #soshi #pretty #gorgeous #eyesmile 2y

» LOG IN to write comment.

Normal Tiffany Hwang
snsd_tiffanism Bye for now. Again Happy Birthday fany yah! I hope you had a great day.. It seems you did Lol. So jealous to Siwon. Hehe Celebrate it w/ taeyeon when you come back to korea haha. Goodnight.. oyasumi #happy24thbirthdaytiffany #tiffanism #tiffanyhwang #hwangmiyoung #snsd #snsdtiffanism #girlsgeneration 2y

» LOG IN to write comment.

Nashville Sheila-Amanda

» LOG IN to write comment.

Valencia Muhammad Virza
  •   snsd_tiffanism @alungcugil Thank you! My phone is full of her pictures :) i have not more than pictures of myself haha. I have about a thousand pictures. Bu the way if you have a request photo just tell me :) 2y
  •   snsd_tiffanism *i have not more than 10 pictures of myself* 2y
  •   alungamesh Yes i have a lot her pictures but not much like you.. When i look into her photo it makes me excited to draw her.. :D 2y
  •   snsd_tiffanism @alungcugil bec i'm literally crazy for her haha. All of her pictures are awesome. She's pretty in every picture. Yea saw some of ur sketches. Keep it up! We'll never know maybe someday tiffany will recognize ur sketches.. That would be great! Keep loving tiffany and ur passion :) fighting! 2y
  •   alungamesh Yeah it would be great if she know my work! Amen. I'll never stop to drawing lovely tiffany.. :) Okay thanks!! 2y
  •   snsd_tiffanism @alungcugil no prob. If you'll going to meet her dont forget me Lol. I wanna see her face to face hehe 2y
  •   alungamesh The best moment in my life is when i could meeting her everyday, every morning.. Hhahaa.. Damn she always in my mind.. :D 2y
  •   snsd_tiffanism @ she never left my mind haha. 2y

» LOG IN to write comment.

Hudson Muhammad Virza