155 Posts

ridzwan_zamani @rayaft berada di LRT Stadiun Bukit Jalil Tengah Memberikan Touch & Go Kepada Pendengar2 Setia #ERAFM #GMMJ 1w

» LOG IN to write comment.

3w era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm #JoHaRa Pagi ERA bersama Ayai , Juara Gegar Vaganza ...Dengar #GMMJ kejap je lagi... #mestidengar 3w

» LOG IN to write comment.

krumusic #igrepost : Projek Bantuan Banjir dapat sambutan yang menggalakkan dari rakyat Malaysia yang prihatin..Terima kasih korang! Ada cerita lanjut kat #GMMJ --> http://bit.ly/1HXVSnm @izzueislam #erafm 4w

» LOG IN to write comment.

4w era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Projek Bantuan Banjir dapat sambutan yang menggalakkan dari rakyat Malaysia yang prihatin..Terima kasih korang! Ada cerita lanjut kat #GMMJ --> http://bit.ly/1HXVSnm 4w

» LOG IN to write comment.

Normal Johan & Ozlynn Fans
alya_jozlynn #JoHaRaPagiERA awesomeeee !!! Pagi anda akn diceriakn oleh @jozlynnhanania , @haniff_hamzah , @rayaft !! @era_fm no.1 in Malaysia !! Im listening to JoHaRa right now... #ERAfm #MakJemah #Linda #SketsaJoHaRa #GMMJ 1mon

» LOG IN to write comment.

alya_jozlynn Ade sketsa JoHaRa.. Sketsa JoHaRa tajuk psal "curi2 pinjam barang adik beradik"... Abg Johan kantoi x pulangkan bju yg shooting music video "Kita Menang ERA" skrang Gossip Mossip Mak Jemah... #GMMJ 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Tahniah @najwamahiaddin! Selamat bertunang, si darah manis! Najwa dah selamat di tunangkan dgn seorang jejaka berketurunan Cina, bernama Idris. Baca #GMMJ esok utk details!

Kredit gambar ig @joeprcinternational - Terima kasih share gambar dgn kami, Abg Joe!
2mon

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Makjah makjah dengar sini. Anakdara pun surrender tau kalo korang pakai set treatment nih.. Murah je jah..handbag ko pakai tu pun dah ribu riban
Whatsapp laju2=> 012-9270127
#kembalidara #setrawatanasas #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #lokalah #maharajalawakmega2014 #aaisyahdhiarana #gmmj #sayajualjamu #intanmanjasdm #pembersihandalaman #pengedarsdm #mtsdm #sayajual
2mon

» LOG IN to write comment.

3mon era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Selamat Pengantin Baru @iamellymazlein dan suami,Azmi Hatta yang selamat dinikahkan dengan dua kali lafaz sebentar tadi... #GMMJ 3mon

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Pernah tak anda bila kluar dr tandas jer rse gatal2 x selesa kat bahagian intim. Ataupun tiba2 ank kcil anda mngadu rasa gatal2 kat bahagian intimnya?? Slepas kluar dri tandas Awam.. YE.. Itulah di paggil kuman tandas.. Biasany akn trkena apabila mggunakan tandas Awam.. So, dua produk nie patut ada dlm handbag anda.. Untuk kgunaan saat2 yg xdisangka.. Untuk merawat kegatalan akibat kuman tandas, keputihan, peluh boleh di amalkn sbgai amalan harian.. ANDA.. Feminin wash di datangkan dengan dua bauan iaitu *ROSE & ARABIC SPICES RM48.00 *Masker intim rm30 8gm

Berminat?
Wasap,wechat 012-9270127
#femininewash #maskerintim #setkegatalan #fw #mi #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #lokalah #af2014 #mlm2014 #maharajalawakmega2014 #sayajualjamu #jamuaddict #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #gmmj
3mon
  •   travailandco Calling all vendor! Few slot left to grab. If interested, feel free to contact us. 3mon

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam MENGAPA WANITA BERKAHWIN PERLUKAN JAMU DEWI SUCI
1- Rempah di dalam miss-v akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam miss-v akan menyedut semua jenis air termasuk di dalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh kedalam miss-v. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari mr.zack sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan miss-v mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan miss-v. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.
BERFUNGSI UNTUK :- merapatkan / mengetatkan faraj :- mengembalikan dalaman faraj yang berpasir (meningkatkan kegelian ketika bersama) :- meningkatkan kemutan :- menyerap dan mengeluarkan kotoran / keputihan / darah beku :- mengecutkan rahim dan batu meroyan
Wasap,wechat 012-9270127
#jamuwanita #jamudewisuci #jds #kembalidara #service #af2014 #lokalah #gmmj #mlm2014 #maharajalawakmega2014 #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia
3mon

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Kembali dara sepantas 24 jam!!! SUSUKAN QALBU
RM40 (5BIJI)
Hrg TDK termasuk postge RM7 SM/RM11 SS :~teksturenya yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat... Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.

Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
:~ Tidak boleh dimakan.
:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan. **biarkan semalaman tanpa bersama,hari kedua boleh bersama.Pkra yang paling penting banyakkan minum air masak supaya kepedihan dan mengurangkan miss V menjadi terlalu kering. Tolong jangan korek2 selepas insert biarlah ia bekerja dulu kerana takut berdarah bukan kerana SQ tapi kerana kuku atau paksaan jolokan yang melukakan kulit.
Wasap,wechat 012-9270127
#susukanqalbu #sq #kembalidara #insert #intanmanjasdm #pengedarsdm #lokalah #af2014 #maharajalawakmega2014 #sayajualjamu #modentradisional #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #backtovirgin #virgin #gmmj
3mon

» LOG IN to write comment.

yanzaefc Comellll sgttttt #Repost from @era_fm with @repostapp --- Comelnya anak @therealzainsaidin dan @rozitachewan1 ...Congrats! #GMMJ 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon haf1zah
Normal haf1zah
haf1zah #Repost from @era_fm with @repostapp

Comelnya anak @therealzainsaidin dan @rozitachewan1 ...Congrats! #GMMJ
3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

erafmsarawak Tahniah che ta.. by @era_fm "Comelnya anak @therealzainsaidin dan @rozitachewan1 ...Congrats! #GMMJ" via @PhotoRepost_app 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon era_fm
Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm Comelnya anak @therealzainsaidin dan @rozitachewan1 ...Congrats! #GMMJ 3mon

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Exx Xxxx
Assalammualaikum kak..sy nak Tanya tentang produk sdm..sy ada masalas keputihan..rasa x selesa n kadang2 rasa gatal..apa yg perlu sy pakai.. sy baru lepas bersalin dlm 10 bulan yg lalu dan masi lg breast feeding baby..boleh ka sy ambil sdm walaupun menyusukan baby..tq
Kakyu AmbarKasturi SeridewiMalam
4:24pm
Kakyu AmbarKasturi SeridewiMalam
salam sis..jika dalaman kita dijangkiti kuman maka terhasil lah keputihan. tp kita tak tahu apa puncanya. lg2lah lps bersalin mgkin sisa2 nifas tak hbis kluar dan ada yg melekat didinding rahim. masa berpantang dulu sis ada mkn jamu tak?
Exx Xxxx
4:25pm
Exx Xxxx
X mkn Jammu..makan vit shakxxx ja..
Apa yg perlu sy ambil tu rawat masala keputihan ni
=============================
TAK SALAH MAKAN VITAMIN TP JANGAN SESEKALI MENINGGALKAN JAMU!!!
VITAMIN UTK KESEGARAN KULIT DAN UTK MEMBERI NUTRISI BADAN, SEBALIKNYA JAMU UTK MENGECUTKAN RAHIM YG MENGEMBANG, MENCAIRKAN SISA2 DARAH NIFAS SPYA LANCAR, MELANCARKAN PEREDARAN DARAH DAN MENGELAKKAN ANGIN SERTA URAT2 NGILU.
BILA RAHIM BERMASAALAH DAN KOTORAN MASIH TERSISA DI DALAM MAKA IA MNGUNDANG KUMAN DAN TERHASILLAH KEPUTIHAN, BAU KURANG ENAK DAN MNGUNDANG MASAALAH2 LAIN PULA.
Dapatkan SET BERSALIN SERI DEWI MALAM sekarang!!!
Keperluan lengkap bersalin/berpantang anda.
Boleh juga dibeli secara berasingan.
Berminat?
Wasap,wechat 012-9270127
#berpantang #bersalin #setbersalinsdm #doityourself #diy #kembalidara #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #lokalah #af2014 #mlm2014 #intanmanjasdm #pengedarsdm #mtsdm #seridewimalam #modentradisional #sayajualjamu #sayajual #gmmj
3mon

» LOG IN to write comment.

arillovers #Repost from @era_fm with @repostapp --- @khairilazam menyanyikan lima buah lagi di sidang media pelancaran albumnya... #GMMJ 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon era_fm
Video ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ERA FM
era_fm @khairilazam menyanyikan lima buah lagi di sidang media pelancaran albumnya... #GMMJ 3mon

» LOG IN to write comment.