131 Posts

kembali_dara_sepantas_24jam Pernah cuci saluran peranakan kita?
Masalah miss v longgar? Becak? Bau yg kurang enak? Keputihan? Sukar hamil? Kentut vagina? Rahim kembang? Tombong? Cyst? Fibroid?
Jom cegah & rawat sekarang sebelom masalah makin parah!!!
Kalau benda lain kita boleh service, takkan dalaman kita nak dibiarkan je alien bermaharajalela? Jangan dah sakit kronik baru nk service ye.. Takmo takmo takmo...
So apa lagi? Cpt2 sms/wasap sy 012-9270127
#service #kembalidara #rawatan #jamudewisuci #jds #seridewimalam #insert #makan #intanmanjasdm #pengedarsdm #lokalah #gmmj #af2014 #superspontan2014 #sayajualjamu #sayajual #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia
3d

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Kembali dara sepantas 24 jam!!! SUSUKAN QALBU
RM40 (5BIJI)
Hrg TDK termasuk postge RM7 SM/RM11 SS :~teksturenya yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat... Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.

Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
:~ Tidak boleh dimakan.
:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan. **biarkan semalaman tanpa bersama,hari kedua boleh bersama.Pkra yang paling penting banyakkan minum air masak supaya kepedihan dan mengurangkan miss V menjadi terlalu kering. Tolong jangan korek2 selepas insert biarlah ia bekerja dulu kerana takut berdarah bukan kerana SQ tapi kerana kuku atau paksaan jolokan yang melukakan kulit.

#susukanqalbu #kembalidara #sebijiseminggu #insert #modentradisional #mtsdm #intanmanjasdm #pengedarsdm #lokalah #af2014 #superspontan2014 #gmmj #sayajualjamu #sayajual #jamuwanita #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #sayangabangketatketat
4d

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Weeewiiittt..
Pagi2 dpt feedback Gile Kentang dari cust. Ingin cuci dalaman walaupun masih muda dan setahun berkahwin. Juga dalam usaha utk dapatkan zuriat. Inshaa Allah dgn iziNya. Tahniah kpd adik ni sbb dah ada kesedaran utk menjaga rahim wlupun usia muda. So kita yg dah melahirkan 2,3 orang anak ni bila lagi? Cegah sebelum parah!
Berminat nak cuba?
Wasap,wechat sy 012-9270127
#gilekentang #testimoni #kembalidara #ketat #setrawatanasas #jdd #jds #jamuwanita #jamudewisuci #jamudewidara #gmmj #lokalah #af2014 #superspontan2014 #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #sayajualjamu #sayajual #jamuaddict #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia
5d

» LOG IN to write comment.

nana_mischa You are never really playing an opponent. You are playing yourself and when you reach your limits, that is real joy.

#vscocam #vscomsia #gmmj #nana_mischa #nana_chan
6d

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Customer pernah gugur 2 kali tahun lepas...ada Masalah senggugut dan period x teratur....
Testimonial gunakn JDS
Semoga selepas rawatan Jds ni, rahim kembali sihat ye 
Berminat dgn rawatan Jamu Dewi Suci SDM?
Sms,wasap,wechat 012-9270127
#testimoni #kembalidara #jamudewisuci #insert #makan #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #sdm #lokalah #gmmj #superspontan2014 #af2014 #sayajualjamu #sayajual
7d

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Malas nak makan jamu? Jangan risau kami juga ada produk luaran di MtSdm. Anda masih boleh berubah!!
Pastikan suami terkesima dgn perubahan anda ye isteri2 sekalian. Dapatkan produk hebat ini sekarang..
Bresto Serum RM65
Susukan Qalbu RM40
Berminat?
Sms,wasap,wechat 012-9270127
#testimoni #susukanqalbu #brestoserum #kembalidara #mantap #pejal #ketat #lokalah #gmmj #superspontan2014 #af2014 #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #mtsdm
7d

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Belum kawin tapi :-
Ada discharge? 
Gatal-gatal?
Perit & pedih?
Piyed berbau?
Tut tak selesa?
Terbukti berkesan. Dua kali guna dah rasa selesa. Selalu guna boleh hilang masalah. Tidak menyesal.
Bunga biru haruman rempah. Bunga merah haruman ros. Sejuk dan menyegarkan.
Harga rm48
#lokalah #gmmj #femininewash #kembalidara #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #mtsdm #sayajualjamu #sayajual #wanita #af2014 #superspontan2014
1w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Hari Ini dah Selasa ..esok pula Hari Rabu.. siapa ingin dirnya kembali dara dan seperti malam pertama..hanya 24 jam sahaja ..kita akan kembali dara.. belaian para isteri mmg penting utk para suami.. Jgn tggu sampai suami say hye2 bye2.. masa tu.. sudah terlambat.. #kembalidara #lokalah #ketat #kembali_dara_sepantas_24jam #gmmj #insert #sebijiseminggu #sq #susukanqalbu #isterimantap #suamisayang #rumahtanggabahagia #sayajualjamu #intanmanjasdm #pengedarsdm #modentradisional #mtsdm 1w

» LOG IN to write comment.

era_fm Tahniah @warisn9 di atas pelancaran album sulungnya #RembauMostWanted sebentar tadi... #GMMJ 2w

» LOG IN to write comment.

Amaro Muhd Aqil Rafael
aqilrafael Samurai.
#GMMJ
2w

» LOG IN to write comment.

Amaro Muhd Aqil Rafael
aqilrafael Samurai.
#GMMJ
2w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam TINDAK BALAS POSITIF JAMU DEWI DARA
===========================
Rempah yang dimakan akan mengecutkan rahim.
Rempah yang dimakan akan mengecut‘V’ secara perlahan2 dari masa ke semasa
Rempah yang dimakan berfungsi memanaskan rahim. Darah2 beku, kerak keputihan atau lendir2 beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh kedalam faraj. Perlahan2 lendir dan cecair turun ke permukaan faraj.
Kemungkinan ‘V’ akan terasa becak kerana lendir2 akan mula keluar berselirat.
Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna
=============================
"Sensasi Dirimu Pasti Mempersona"
Berminat???
pm/sms/wsap/wchat 012-9270127
Jom Singgah www.fb.com/intanseridewimalam
#jamudewidara #jamuwanita #kembalidara #jdd #suamisayang #isterimantap #rumahtanggabahagia #seridewimalam #intanmanjasdm #pengedarsdm #sayajualjamu #sayajual #akademifantasia2014 #superspontan2014 #gmmj #minyaknaik
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya. Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon. Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini. Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash ini.
BERFUNGSI UNTUK:-
:- Merawat keputihan
:- Membunuh kuman dan fungus
:- Mencegah bau vagina
:- Menyamankan vagina
:- Berfungsi sebagai anti bakteria
:- Menghilangkan kegatalan
:- Boleh digunakan ketika haid & ketika mengandung
RAMUAN:-
~ Herba arab ~ Cengkih ~ Ekstrak sirih ~ Manjakani ~ Ekstrak Rose
#femininewash #arabicspise #rose #kembalidara #suamisayang #isterimantap #rumahtanggabahagia #akademifantasia2014 #superspontan2014 #af2014 #gmmj #minyaknaik #duapuluhsen #tragedioktober #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #sdm #sayajualjamu #sayajual
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Kembali dara sepantas 24 jam!!!
SUSUKAN QALBU
RM40 (5BIJI)
Hrg TDK termasuk postge RM7 SM/RM11 SS
:~teksturenya yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat...
Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.
Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
:~ Tidak boleh dimakan.
:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan.
**biarkan semalaman tanpa bersama,hari kedua boleh bersama.Pkra yang paling penting banyakkan minum air masak supaya kepedihan dan mengurangkan miss V menjadi terlalu kering. Tolong jangan korek2 selepas insert biarlah ia bekerja dulu kerana takut berdarah bukan kerana SQ tapi kerana kuku atau paksaan jolokan yang melukakan kulit.
#kembalidara #susukanqalbu #sq #insert #modentradisional #intanmanjasdm #pengedarsdm #akademifantasia2014 #af2014 #superspontan #gmmj #minyaknaik #duapuluhsen
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Terdapat lebih 30 jenis produk SERI DEWI MALAM, ANTARANYA DAPAT
MEMBANTU ANDA :
Maintain Rapat & Lebih Bertenaga
Tanpa Keputihan Merimaskan
Tiada Senggugut Menyakitkan
Payudara & Punggung Kembali Anjal
Peredaran Darah Lancar, Wajah Kembali Berseri
Lawas Membuang, Toksin Disingkirkan
Kitaran Haid Normal & Lancar
Tanpa Masalah Angin Seluruh Badan
Mengecutkan Rahim, Rahim Subur
Rawat Masalah Cyst / Fibroid / PCOS Secara Semulajadi
Aliran Susu badan Lebih Lancar
Kembali Ghairah Bersama Suami
Bau Badan Hilang, Hormon Stabil
Naikkan selera makan
Hilangkan kerak kepala / ruam baby
Rawat peranakan rendah / TOMBONG
Rawat masalah becak / faraj kering
Hilangkan masalah kentut vagina
Hilangkan jerawat & jeragat
Menjadikan kulit halus dan GLOWING dari dalam
dan lain-lain lagi masalah kesihatan diri...
Pm/sms/whatsapp/wechat/viber/line/telegram 0129270127
#seridewimalam #modentradisional #kembalidara #rahimsihat #suamisayang #isterimantap #rumahtanggabahagia #sdmmt #superspontan2014 #akademifantasia2014 #gmmj #rayahaji #aidiladha #minyaknaik #duapuluhsen #tragedioktober #sayajualjamu #sayajual #intanmanjasdm #pengedarsdm #igbuyers #igsellers
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam √√ badan berbau
√√ ketiak berbau
√√ ketiak hitam
√√ kulit gatal2
√√ package siap boleh kurus lagi

ADA KE PRODUCT YG BOLEH MEMENUHI APA YG AKU NAK TU?? masih tercari-cari product yang berkesan?? product kami kan ada..MODEN TRADISIOANAL..KAMI MENYEDIAKAN YG TBAIK BUAT ANDA..HANYA YG BKUALITI DARI KAMI..
#magicessenceslimmingsoup #mess #sabun #magic #sayajualjamu #sayajual #kembalidara #intanmanjasdm #pengedarsdm #minyaknaik #duapuluhsen #tragedioktober #akademifantasia2014 #superspontan2014 #gmmj #mh17 #rayahaji #aidiladha #igsellers #igbuyers
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Jom Cantik, Sihat & Mantap dengan Seri Dewi Malam Moden Tradisional. Dari hujung rambut sampai hujung kaki. Dari luar hingga ke dalam. Pendek kata semuanya dengan produk MTSDM!!
Ingin dapatkan harga istimewa lagi kebabooomm di bulan OKTOBER?! Kini didatangkan dgn pilihan 2 pakej pendaftaran. Pilih salah satu pakej je taw. Anda pilih, anda untung. Kompem tak kan rugi punya lahhh.. -----**-----**-----**-----**----
<< Promosi Daftar Ahli/Agen >>
Untuk berdaftar sebagai agen : √√ Bayaran pendaftaran adalah RM 100.00 dan akan dapat produk percuma bernilai sehingga RM 120.00 (Harga tidak termasuk postage RM7sm/RM11ss)

TAWARAN PERCUMA OKTOBER 2014 :
==> PAKEJ A
1. Set Trial Dewi Sutra
2. Magicnatura Lipstick Collagen
3. Mahkota Junjungan FHM Syampu
ATAUPUN
==> PAKEJ B
1. Jamu Dewi Dara
2. Masker Intim
3. Susukan Qalbu *Untuk pembelian seterusnya, diberikan diskaun sebanyak 20%.
*Bimbingan tentang produk akan diberikan.
*Keahlian adalah seumur hidup.
==============================
"Sensasi Dirimu Pasti Mempersona"
Berminat???
pm/sms/wsap/wchat/viber/line/tgram 012-9270127
#minyaknaik #duapuluhsen #akademifantasia2014
#superspontan2014 #gmmj #intanmanjasdm #pengedarsdm #kembalidara #ejen #ahli #seratusringgit #seumurhidup #seridewimalam #modentradisional #sdmmt #sayajualjamu #sayajual
3w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam Testimoni Susukan Qalbu.
-------------------------------
Dah guna baru tahu!!!!! Alhamdulillah SQ memang terbaekk!!
Mula-mula saya masukkan SQ tak rasa apa pun? Apa hebatnya SQ macam orang cakap tu.
Tapi lepas 9 jam kak, cik V rasa mula mengerenyam.Tak leh duduk. Pas tu masa buang air kecil, terasa seperti ada kerak2 kat depan tu. Mujo kak ryak guna FW, segar sikik. NEMo tu sy guna tuk bersihkan kotoran yang melekat-lekat, sbb nak tolak jari pun susah.
Kak, 3 hari keputihan keluar berketu-ketul. Sdap je menarik kluar. Last2 kluar cam selaput. Geli nk tunjuk. Mmg rasa SQ mencuci bersih, lapang ari-ari cam kempes je.
Kental semula. Yg peting bersih kan kak!
Jom berSQ, membersih lalauan cik V. RM40
=============================
"Sensasi Dirimu Pasti Mempersona"

Berminat???
pm/sms/wsap/wchat/viber/line/tgram 012-9270127

#kembalidara #susukanqalbu #insert #sebijiseminggu #suamisayang #isterimantap #testimoni #gmmj #akademifantasia2014 #superspontan2014 #modentradisional #sdmmt #intanmanjasdm #pengedarsdm #sayajualjamu #sayajual #igbuyers #igsellers
4w

» LOG IN to write comment.

kembali_dara_sepantas_24jam √√Kembali dara sepantas 24 jam!!!
√√SUSUKAN QALBU
√√RM40 (5BIJI) √√Hrg TDK termasuk postge RM7 SM/RM11 SS
:~teksturenya yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat...
√√Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.
√√Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
:~ Tidak boleh dimakan.
:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan.
**biarkan semalaman tanpa bersama,hari kedua boleh bersama.Pkra yang paling penting banyakkan minum air masak supaya kepedihan dan mengurangkan miss V menjadi terlalu kering. Tolong jangan korek2 selepas insert biarlah ia bekerja dulu kerana takut berdarah bukan kerana SQ tapi kerana kuku atau paksaan jolokan yang melukakan kulit.
√√Wsap/wechat/vber 0129270127 #sayajual #akademifantasia2014 #superspontan2014 #kembalidara #ketat #suamisayang #isterimantap #rumahtanggabahagia #intanmanjasdm #pengedarsdm #seridewimalam #modentradisional #sdmmt #sayajualjamu #igbuyers #igsellers #gmmj
4w

» LOG IN to write comment.