3,719 Posts

19h daguuch6
Normal Keith Fraz
daguuch6 This nigga so wack! #fuckKobe 19h
  •   jaydub20 I didn't even know that was Kobe! 18h

» LOG IN to write comment.

kangofthecrew This shall be interesting this weekend! It's still #FuckKobe but I gotta respect his game and his legacy. #TheMuse 6d

» LOG IN to write comment.

fakedaveblack what happens when i'm left to my own devices... #breakfast #pancakes #chefwannabe 1w

» LOG IN to write comment.

joefree81 Happy Birthday Michael Jordan!! Without him I woulda had to probably wear Reeboks. Still not a player in the game that does it like Mike!! #jumpmanforever #iwannabelikemike #23tillidie
#fuckkobe
2w

» LOG IN to write comment.

bigbodycisco Happy Birthday to the #GOAT #MJ23 #MichaelJordan 2w

» LOG IN to write comment.

g_r0wley Happy birthday boss! #fuckkobe #fucklebron 2w

» LOG IN to write comment.

  •   money_gettin_nigga_yg Jordan made them look like Hall of Famers lol Rodman dont win championships.. Kerr is a better coach then he was a player! Who is Tony Kukoc.. i MIGHT give you Pippen but even he was a built up image off of greatness lmao if Scottie Pippen played in Seattle with Kemp and Payton we wouldnt remember his ass now and he 'Like Gary and Shawn' would have no rings @kin9_orion25 2w
  •   kin9_orion25 That same team went to the ship without Jordan after he sat out for unintentional reasons. 2w
  •   money_gettin_nigga_yg But did they win? No they weren't enough. Jus like Kobe aint enough lol give it some time jakavis joyner bound to join in our convo.. they call em Mj 'Mamba Junior' haha 2w
  •   kin9_orion25 First off, last season I believe was the first season Kobe hasn't played. With that being said his team didn't even make it to the playoffs. As a matter of fact they were the worst team in the league. Not the east or the west, but the league. Lol I'm not understanding ! But I do know Jordan played with greats and Kobe didn't. That's all I'm saying 2w
  •   kin9_orion25 Greats as in Plural. Not singular! @money_makin_mitxh_3m 2w
  •   money_gettin_nigga_yg All im saying isi like getting high and watching Space Jam with my kids lol aint got shit to do with this, i jus thought that i should mention haha @kin9_orion25 2w
  •   kin9_orion25 Lol 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   justfreshkicks Sick shot Make sure you visit our website JustFreshKix.com to never miss a Sneaker Release, Restocks & more! 2w

» LOG IN to write comment.

thewolfkid21 Congrats to zach lavine your sprite slam dunk champion #nbaallstarNyc #spriteslamdunk2015 #twolves #zachlavine 2w

» LOG IN to write comment.

whoisruffdogg Yall already know what imma bout to say........#FuckKobe #dt 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

phanie2103 Orlando vs. Lakers #juegazo #overtime #fuckkobe 3w
  •   eduar_jose Jajaja te coje #mamiOu diciendo fuck kobe y te vas a buscar un problemon! 3w
  •   phanie2103 Jajajaja lo de fuck kobe es porque vinimos para que ella lo viera y se lesiono @eduar_jose 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

baby_wade06 Smh both these teams are TRASHHHH YEA I SAID WEAK ASS BULLS AND WEAK ASS LAKERS #fuckkobe #fakers #fuckrose #bulls 1mon
  •   tiff_jack 😦😧 1mon
  •   baby_wade06 Lol yea im anti lakers @tiff_jack 1mon
  •   tiff_jack I think it's in my genetics to be a fan.... But I am disappointed in the performance the last few seasons 1mon

» LOG IN to write comment.