1,154 Posts

naztradamus Sebelum terlambat, nak ucapkan selamat ulangtahun kpd Mama Hanania @jozlynnhanania - pada mula #JoharaPagiEra 4tahun dulu, dia lah kaki gosip dan kaki sarapan aku setiap pagi. Sampai dapat rezeki anak ke-2 tak lama lagi sejak bersama #johara. #JoharaPagiEra bukan bertiga sebenarnya... Tetapi 6 org seperti di dalam gambar ini yg sentiasa berkelahi utk buat yg terbaik. Semoga murah lagi rezeki mama & johan dgn baby yg baru. #happybirthday #erafm #eravengers 11h

» LOG IN to write comment.

skuad_era Zumba bersama Nestum 3in1, sekarang di Taman Rekreasi Taman Bukit Jalil , dan petang jom berZumba di Taman Dato Keramat jam 4.40 petang . #erafm #nestum3in1 #eravengers @era_fm 2d

» LOG IN to write comment.

adifashla Untuk korang yg ada bakat , kreatif , petah, spontan dan teringin duduk di tempat yg sama dgn saya di Studio ERA mcm sekarang ?...... #ERAfm nak cari penyampai radio ERA yg baru...ikuti www.era.fm utk pengumuman seterusnya......#MencariTopDJMalaysia #ERAvengers #JawatanKosong 3d

» LOG IN to write comment.

encikazlanyahaya #coolstick ice cream free done with @kamaladli at Plaza Angsana Jb #skuad_era #eravengers 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

rajafaraa Congrats boys @jozlynnhanania, @haniff_hamzah, @rayaft! Good job, twin @rajanadia, super sidekick @syakireenothman, superboi @zachazil, super boss @naztradamus and of course the rest of the #ERAvengers team #kitomonang #anugerahlawakwarna 3d

» LOG IN to write comment.

mas_masturah Welcome guyss! Konvoi Perodua Axia beramai-ramai. Meriahhh uolls. Dgn skuad era @skuad_era pon ada. Sempat bergambar di perodua myvi skuad era jaa. Huhu Special tengs to them sbb sudi singgah Beringin Automobil Sdn. Bhd. With le' girls of Beringin Auto. Lots of 😎😀 #perodua #axia #eev #beringinautomobil #konvoi #skuadera #eravengers #erafm #love #photooftheday 4d

» LOG IN to write comment.

Normal ⠀⠀⠀⠀⠀⠀Zarith Adzmira Mohd Amin
iramohdamin & happy holiday too! @era_fm #ERAvengers 7d

» LOG IN to write comment.

skuad_era Selamat Hari Malaysia
#skuadera
#eravengers
7d

» LOG IN to write comment.

nurhazliza Banyakkan bersabar..
Bila dah penat mulut2 yang bercakap tu,senyap la ia.. #peringatanbersama #sabarjela #eravengers
1w

» LOG IN to write comment.

adifashla Salam sore.......kerjain... #EraFm #ERAvengers #weekend #Arsenal #arsenalmy #COYG 1w

» LOG IN to write comment.

aiminordin Acah acah je 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Wan Muhammad Fakhruddin
Normal Skuad Era Perodua
skuad_era #repost from @dinanadzir ! Selamat Hari Minggu .. jom join kami berZumba di Taman Rekreasi Metropolitan Kepong petang ini ! #eravengers #skuadera #erafm #morelife #nestum 2w

» LOG IN to write comment.

skuad_era pesanan dari Pak Yus ! jom datang minggu depan #superspontan2014 #erafm #eravengers #skuadera 2w

» LOG IN to write comment.