4,250 Posts

Valencia Lindokuhle Yanelisa Mzanywa
liyliyy_xx Mood. :"D

Its the early hours of the day and this is what i'm doing :v
#Can'tSleep
#ButI'mBored
#ICan'tSleep
#ICan'tSleep
#IWannnnnaaaSleep
#ButICan'tSleep
#IShouldGoToSleepNow... GoodMorning
21h

» LOG IN to write comment.

hachebomb89 I had to make some adjustments to the title. #breakroomshenanigans #waffletour #icantbelieveitsnotbutter #butican 21h

» LOG IN to write comment.

heychristinaaa Not many people can say they have a pet parrot #butIcan #joeybird #squawk #helooksgrumpy #hellobird 23h

» LOG IN to write comment.

daniie14 You are the light I will follow you let me lose my shadow you are the sun the glowing halo and you keep burning me up with all your love.
#TuesdayOutfit #redlips #lovered #longhair #IHaveToForgettYou #ButICan't #YouWillAllwaysInMyHeart #ChrismasTime #TapTap #LoveHellokitty #instatime
@marianaabonilla #chrismasoutfit
24h

» LOG IN to write comment.

Normal ' Cristina Torres '
cristy_t28 Igual que mi Mami..! Gracias por enseñarme lo que es ser Autosuficiente, solo me tengo a mi misma y con eso y Dios me basto #True #MelodramaAndMe #Normal #LetsDoIt #Hard #ButICan 1d
  •   mabelgp22 Asi es pero recuerda hay amigos que estamos dispuestos a ayudarte aunk estemos un tantito lejos jiji @cristy_t28 1d
  •   giselacabrera29 Esa es mi niña, Dios te siga Bendiciendo siempre . 21h

» LOG IN to write comment.

liloneangie Im over this H.W time to go to sleep .. huuuugh so sleepy ..#mommos2#School#challenge#butican#goodmorning#godbless#muuuah 2d

» LOG IN to write comment.

liriomn Idk who can be a bigger douchebag on the gods day of rest #butican #itsbeenvotedican #imapieceofshit.#POS #everyonehatesyouwhenyoure23 #erryyyyybodddd6yyyydone 3d

» LOG IN to write comment.

taylorbaeeee “I can’t change the direction of the wind, but I can adjust my sails to always reach my destination.” – Jimmy Dean 3d

» LOG IN to write comment.

frannym83 Thank you Casey for capturing this lol @caser86 #youdontgettosing #butican #bathroomfun 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ishieepoo Pray for me yall. These people ain't got no sense....
#thesenuts #idontwannaberude #butican #andwill #letshopethesefolksdontworkmypatience
4d
  •   roxx07 Love it! 4d
  •   beautybycarolyne I swear when I watch ur videos u always say what I'm thinking! especially this video lol!! Love you and ur videos!! They always make my day! 4d
  •   chandragr Let us pray.,,.. Father God, our sister needs your guidance on her journey into hostile enemy territory. We pray that her hands remain clear of others necks, we ask that her choice of speech be peppered with kind words, and lastly Father, we ask your forgiveness for whatever decisive, strategic moves she must attempt to ensure her families joy. In your name we pray they when she can take no more foolery, she will employ the hands up,walk away method 4d
  •   joys2220 4d
  •   hailey.jane_ @kaida_04 me everyday 4d
  •   mikixo87 Love the eyeshadow so pretty 4d
  •   kriistyyyn LOVE. THIS 4d
  •   ishieepoo @tiff_luv0408 @la_babydoll24 it was rough. @doomcookie123 . Cool deal! @_mf30 it would be a lot of shit talking for sure! @beautybycarolyne love you too doll and the vids just stAte what's in the mind. @chandragr . Amen! @mikixo87 thank you! @kriistyyyn 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Noluthando Magudulela
miss_magoods The love I have for this beautiful soul SO selfless and always there when one needs her. Love you Nthatis and hope year 23 treats you OH-SO-GREAT #MyFriendTurnedAYearOlderYesterday #LoveHer #Crazy #MadFun #PartyOnLegs #EverSoControversial #BrutallyHonest #YouCantHandleHer #ButICan #MyFriendsArePrettierThanYours #Friendship #GameChanger #LikerOfThings #TeamTheYardVibes2013 #Love #Happiness #MyHeart 4d

» LOG IN to write comment.

Rise Steven Blondee Burt
blondee_of_burt Straight up though! My Lort There's even a page for y'all more than interested. @eggplant.friday Putting the freaks on #eggplantfriday #gotdamn #icant #butican 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   trishsnee That's just mean. 6d
  •   k_icban What dude.... We were just there to pick up dinner! Lol 6d

» LOG IN to write comment.

courtneywasson Okay so Ik its not Monday yet.. But Dear God #mancrushthursday #delicious #colinwayne #Icant #butican @colinwayne1 6d

» LOG IN to write comment.

fazdamaz Coz everything looks better in black and white. #StuckWithMyNaturalHair #SoTemptedToCutIt #ButICan't #StopMePlease #NeedToLoveIt but @tobi_jaguar doesn't understand the stress of natural hair 6d

» LOG IN to write comment.

  •   akidnamed_ej Ohh so you were being sarcastic I was gonna tell you happy bday but it's whatever 7d
  •   mango.slice I swear we ain't cool no mo bruh lol 7d
  •   akidnamed_ej That's fine it's whatever YA know what I forgot something. HAPPY 18th BDAY Regan!! Even though you legal you ain't really if you still living with yo momma but happy bday 7d
  •   mango.slice Lmfao THANK YOU EJ! & I'm workin on that last part bruh, I just got pushed into adulthood, let me get used to it first lol @akidnamed_ej 7d
  •   akidnamed_ej alright I got you! It'll take time I guess hahah 7d
  •   akidnamed_ej Enjoy your day though 7d
  •   mango.slice Lmao thanks buddy, I'll try@akidnamed_ej 7d

» LOG IN to write comment.