19,376 Posts

seliscatakli Çürüye çürüye kazanacagiz :( #boun #midterms #bitmiyor #benbittim #curuyoring #help 7h

» LOG IN to write comment.

hicretosta "oysa ben akşam olmuşum
yapraklarım dökülüyor
usul usul
adım sonbahar"

#şiir #poem #edebiyat #literature #sonbahar #fall #vscocam #boun
7h

» LOG IN to write comment.

dimarzh Нашел забавного персонажа...)Boun)))))правда он милый ?)))) 8h

» LOG IN to write comment.

Rise Hedefim BOGAZICI yani 10bin!
  •   ygslyshedef10k Burda amacım insanları ezmek değil adam gibi okusaydin anlardin yapanı gördüm dedim zaten azimle alakali ama önüne gelen hedef tıp diye sayfa açmış saçmalık 7h
  •   animalinstictt sen 10bin isterken imkanli oluyor da bir baskasi tip isteyince sacmalik peki nasil dusunmek istersen 7h
  •   ygslyshedef10k Benim temelim var azbuz biliyorum ama gelmiş 50 net yapıyorum çalışasim hiç gelmiyor diyo temel yok bisey yok 3 yıl yatmış burda 2 tıp görmüş onun için açmış boş ayaklar bunlsr ;) 7h
  •   animalinstictt oo iddialiyiz da kolay gelsin kardesim 7h
  •   ygslyshedef10k Ben seni bayadir biliyorum yazın calisirken ygs etiketinden bakardim sen calisiyodun yazında sana lafım yok kuru kalabalik lata 7h
  •   animalinstictt hahah belkide kuru kalabaliklardan daha kotuyumdur bilemezsin :) Yazin baslamam vs bosa oldu su an aldigim puanlardan belli benden cacik olmucak zaten belkide ondan alindim ben :D gerginim zaten satasicak yer ariyorum ben de... 7h
  •   ygslyshedef10k O düşünce arada banada oluyor :D mat öğretmenliği yaz git bi yerde oku ne yirtiyon kendini diyorum :D 7h
  •   animalinstictt ya bana uyan meslek yok zaten hani en kotu su dedigim bir sey yok .. Muhendislik istemiyorum hemsire onyargim var bazi nedenlerden eleyince meslek kalmiyor bana sayisalida daha fazla meslek secenegi diye secmistim ama hayat kosullari istee 7h

» LOG IN to write comment.

xwjlmql Rahmetle...
Tek tek insanları sevemeyenler, insanlık (hümanizm) kavramını icat etmişlerdir; hem kullanmak hem de rahatlamak için... -Aliya
4w

» LOG IN to write comment.

Normal Ayşe Rüzgar
ayserzgr Bu bir özlem fotografidir!!, bu fotografin çekildiği günden itibaren görüşmuyoruz bunu fark edip tez zamanda kavusmali gorusmeli ve hasret gidermeli etkinlikler duzenleyelim, please ^^ @kubrakyt @seymaerzz #frends #spendingmanyyearstogether #imissyouverymuch #goodtimes #besttimes #boun #bounmemories #vscocam 8h
  •   seymaerzz Bu da bir ozlem msjidir ki... siddetle sozleriniz tasvip edilir,desteklenir.Ah be diyerek sozlerimi bitirirken,gozlerinizden operim^_^ @ayserzgr @kubrakyt 8h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

blkscn Bir kasım akşamı mı bu? Yoksa şubat? Yoksa haziran? Ya da akşam mı bu gerçekten? Yoksa güneş yeni mi doğuyor? Yoksa ikindi vakti çocuklar parkta mı oynuyor? Ne fark eder? Hüzün kaplamış bütün zamanları. #boun #boğaziçiuniversity 8h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ygslysmotive2016 Öncelikle merhabaaa, aslında hesabım pasifti ama ben motive olarak belki olumlu bi etkisini görürüm diye aktifleşmek istedim. İlk paylaşımım da gelsin böylece.
Kendimi tanıtayım önce 11. Sınıf mf öğrencisiyim ve yüksek bir AL deyim Ankaradayım hedefim BOUN çeviribilim. Neden dil bölümü seçmedim sorusu çok karışık seneye de farklı planlarım var alanım konusunda inşallah şimdilik her şey olması gerektiği gibi. Umarım verimli bir 2 yıl geçiririm ve umarımçalışan herkes emeğinin karşılığını alır.
Şu an logaritma tekrarı yapıp yaklaşık 10 testlik ödevime başlayacağım, herkese iyi çalışmalaar ^_^ #YGS #ygs2016 #matematik #logaritma #lys #boun #motive
10h

» LOG IN to write comment.