349,347 Posts

» LOG IN to write comment.

1grlpyrate Ummmmmm, ummmmmmmm #Agreed #ItsbeenWaytooLong 🏼 1h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

princess_bubbles_mlp KILL HIM I SAY 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

durham.athletic.club Look who has made her debut at Bootcamp!!!! #commit2bfit #trainlikeachampion #bootcamp #hardwork #sled 2h

» LOG IN to write comment.

Perpetua Parth Delvadia

» LOG IN to write comment.

champagnelambi LMFAOOOO yall petty, she looks good. If she's happy, who cares. some of yall act like seeing it on your timeline is gonna peer pressure you into getting a sex change. Nigga! Be yourself and let Bruce finally be himself. Sheeeet. "His mama call him Bruce so imma call him..." STFU CUZ YOUR MAMA CALL YOU A PIECE OF SHIT, BUT I CALL YOU TYRONE. and some of yall mama named your ass Reginald or Franklin but yall wanna be called Mookie and DayDay #mindyaface 3h

» LOG IN to write comment.

Video Dayna
creepinbeauty Whhhhyyy??!! #agreed I have spent Waayyy too much of my Monday on @plies line. Omg. I can't even breathe. He is by far my favorite. 3h

» LOG IN to write comment.

4h 1jones_
Normal
1jones_ @ fuckery at its finest #agreed 4h

» LOG IN to write comment.