839,651 Posts

__kolster As you can see, I'm still in my awkward stage. #MemoryLaneMonday #8thGrade #Bestiessss #BanginBangs 2h

» LOG IN to write comment.

absinthe_minded_13 When you're willing to post a terrible photo of yourself just to embarrass your bestfriend nah we were adorable in 8th grade #8thgrade #throwback #yearbook #youregoingtobesomadatme 2h

» LOG IN to write comment.

bigpups55 I was so blessed to have many friends in the 8th grade. I miss hanging out with you guys, hope we can hangout with eachother again someday. #friends #8thgrade #bestschoolyear 2h

» LOG IN to write comment.

s0cially_awkward_turtl3 #throwback to the good ole days before acne and make up and drama #8thgrade 3h

» LOG IN to write comment.

youngarteaga found my camera lol. then i found this. im done. 3h

» LOG IN to write comment.

bea_p15 Throwback to being the new kid. #Chubs #8thgrade 4h

» LOG IN to write comment.

lorimore And we were actually serious #8thgrade #geez #mcm 4h

» LOG IN to write comment.

jenni__lynn_ Beautiful Friends #8thgrade #TNR #springpromo 4h

» LOG IN to write comment.

jspencer248 So awesome to see a poem i wrote along long long time ago, what a great time in my life!! I miss all my acds family i hope you all are doing well!! #Acds #newmexico #familyforlife #blessed #8thgrade #poem #feelfree #itsme 4h
  •   uliya89 Hah Damn I forgot all about that school 3h

» LOG IN to write comment.

ckcasselman In preparation to move out, I decided to do some organizing and found this: the very first song I wrote and recorded! Yep, it's embarrassingly bad. #minneapolis #neminneapolis #mpls #8thgrade 5h

» LOG IN to write comment.

sam_willobe Forgot about this one! @awwjeka #8thgrade 5h
  •   awwjeka Haha this is a good one! 3h

» LOG IN to write comment.

samdawg9 Love my crazy husband and gorgeous daughter! #8thgrade #GACS #origamiowl 5h

» LOG IN to write comment.

stjmommy My handsome boys on the dinner cruise #spiritofnewjersey #nycity #8thgrade 5h

» LOG IN to write comment.

rilphia I AM SCREAMING AT MYSELF #scene #cool #getonmylevel #8thgrade 6h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Tramika Lashaun

» LOG IN to write comment.

danbyberkle Can we just take a minute to realize how happy I am for puberty... #tbt #braces #throwback #8thgrade @marymcg224 like WHAT 6h

» LOG IN to write comment.