scottip #tbt haha @chelbell33 and I at my first PGA back In the day lol Thanks for the picture Chelsea!! 3y
  •   cjwade33 Oh MY GOSSHHHH!!!!! I'm gonna kill you. Lol 3y
  •   cjwade33 Annnndd oh my gosh again. I still can't believe you put this up. Lol how did we even "date" back then? Xoxo "Che' Proffitt" lol 3y
  •   jessicaleighhh9 Hahaha @chelbell33 @scottip I can't stop laughing I have so many funny pics like this its not even funny.. I'm going to definitely have mom mail me all my boxes of picture and start tagging you guys.. Haha thanks for such a great laugh! 3y
  •   scottip Hahaha yes! And yup #firstgirlfriend Che proffitt I'm so glad u found this lol I've been saving it for today lol 3y
  •   dime9d Ohhhhhhh my god. Fucking Scott Proffitt right there. Omg holy shit 3y
  •   cjwade33 Haha oh my gosh @jessicaleighh9 I'm gonna die if embarrassment. #uglyduckling lol 3y
  •   cjwade33 I don't think I realized I was your first girlfriend Scott... Wow #yayme #scottie2hottie 3y

» LOGIN to Instagram to like or post comment on this post!

Facebook comment.


More posts from this user