yunglistn #RELAX mixtape coming soon #yunglistn #teamcyl #cyph 1w

» LOG IN to write comment.

yunglistn feeling like a selfie Bitches lmao #yunglistn #somethinglight #mixtape #teamcyl #cyph 2w

» LOG IN to write comment.

yunglistn Cuff that fuck these hoes my g ...I'm sorry ma u a Thot now..OH OKAY lmao #yunglistn #cyph #teamcyl 2w

» LOG IN to write comment.

yunglistn LOOK OUT DOR MY NEW MIXTAPE "something light" COMING REAL SOON 3tracks done ... #dusse on deck #yunglistn #cyph #teamcyl 2w

» LOG IN to write comment.

yunglistn #tbt born to do this music shit ya heard #yunglistn #cyph #teamcyl ..see them LEE's y'all ain't know nothing about those at that age 2w

» LOG IN to write comment.

yunglistn HELL YEA LMAO IT TAKES LIKE 5 SECONDS BEFORE THE PAIN HIT SO U LIKE THAT FAST LMAO 0 nigga real quick #gettheice #yunglistn #cyph #teamcyl #bdaynextweek 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn Like who the hell is gonna eat that??? O NEVER MIND I ALMOST FORGOT ITS CHICKEN YALL EAT ANYTHING WITH CHICKEN IN IT #GREEDYASS A BOX OF GREASE AND MILK #yunglistn #cyph #teamcyl 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn #facts BIRTHDAY NEXT WEEK ️TURN UP EARLY ITS OKAY #yunglistn #cyph #teamcyl #mybdaycoming 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn Straight bucket nigga lmao #yunglistn #cyph #teamcyl #7moredays 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn damn I had a feeling...lmao #yunglistn #cyph #teamcyl 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn I'm done y'all crazy #blowondeez #yunglistn #teamcyl #cyph 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn BUT IF THEY CANT SPELL THEN ITS FUNNIER THAN A MOTHER FUCKER LMAO #watchwhatusay #yunglistn #cyph #teamcyl 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn I hope everybody brushed they teeth this morning lmao GM mahfuckers#yunglistn #cyph #teamcyl 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn Had to put it in black and white @fppmp teeth was too yellow fucked the whole pic up lmao cheesin and shit ..#congrats #yunglistn #cyph #redhook 4w

» LOG IN to write comment.

yunglistn where ya tea at now u frog ass nigga lmao #yunglistn #cyph #teamcyl 1mon

» LOG IN to write comment.

yunglistn I tried to tell y'all SHIT HAPPENS...so don't be suprised when it happen to YOU...#yunglistn #cyph #teamcyl 1mon

» LOG IN to write comment.

yunglistn Me and my nigga K.O.B.K on the block wit it MOP video shoot 811s u already #yunglistn #cyph #redhook #brooklyn #kobk #chillz 1mon

» LOG IN to write comment.