yung_pops Aug 17 2015
12:27
7.3 LBS
2w

» LOG IN to write comment.

yung_pops What should I name her 1mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops 8:48 been watching spongebob since 8 Widd em 2mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Ohh shittt MJ komin out off retirement lol 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon yung_pops
Valencia Jamal Grant
yung_pops Late fathers day post.. But yesterday these beautiful girls made there daddy (Me) very happy. I thank them for that and daddy loves y'all very much 2mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Been Boolin 3mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Yesssssirrrrrrr
#kavsnation
#lebronjames
3mon

» LOG IN to write comment.

3mon yung_pops
Juno Jamal Grant
yung_pops Let's get this trophy tho! I'm taken all betts? Cavs might fuck around nd sweep em lol 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon yung_pops
Normal Jamal Grant
yung_pops I dont like jail period point blank idk who does tho. My momma said "i dont want none of yall behind bars" yu know wat my response was ? I got mouths to feed nd 4 beautiful girls that need me! Only way im goin to lay down nd do time is if it has something to do widd one of these 4 girls right here. Point blank period 3mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Feel like i aint posted a pic in a while lol so wassup insta. Its still fuck all yall nd im still doin me fuck niggas 6mon

» LOG IN to write comment.

7mon yung_pops
Normal Jamal Grant
yung_pops LESSSSGOOOOO SEAHAWKS!!!!!! I put money on it they win tha bowl again this yr?? 7mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Tina 8mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

8mon yung_pops
Normal Jamal Grant
yung_pops Awwwwshittttt 8mon

» LOG IN to write comment.

9mon yung_pops
Normal Jamal Grant
yung_pops Mood 9mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Blaze up solo kause i kam into a fucked up world solo! 9mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops She gettin big 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yung_pops Look wat i did... Smh kant believe i did this shit but fuck it ion kare lol.. Im not like every body else tho so fuck it 9mon

» LOG IN to write comment.

yung_pops Pick up of tha day 9mon

» LOG IN to write comment.