[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance at 23/10/14 09:00(JST) - 23/10/14 10:00(JST), which may cause temporary disruption on our site.
Get updates: Facebook or Twitter
Normal Lorraine Riva
yoyen2008 Good morning! Internet acronyms are now gradually intertwined in our daily off line life. Do the Internet acronym quiz on the blog. This pic is courtesy of dotcomplicated.co 1d
  •   deny_l Aduh, aku kok jadi merasa kuper gini. Ga paham beberapa singkatan itu :D 1d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 I have just eaten my lunch but now I am thinking of what I am going to cook for dinner tonight. Pictured is Tahu Telur, a vegeterian dish from East - Java. #food #foodie #gluttony #vegetarian 2d
  •   rangi_ruru Tampilannya manis banget 2d
  •   nanodaru Mb @yoyen2008, klo boleh tau asalnya dari daerah sih mbak...bkn apa2 kok hapal banget ya sm masakan nusantara :-D 2d
  •   nanodaru Asalnya dari daerah mana maksudnya mbak..hehehe.. 2d
  •   yoyen2008 Iya, aku tahu. Tahu telur, tahu tek, tahu gunting @ekholm78 2d
  •   yoyen2008 Ini di resto @rangi_ruru bukan aku yang bikin. Kalo homemade stylingnya ngga sebagus ini 2d
  •   yoyen2008 Tahu nama makanan karena aku tukang makan @nanodaru, bapak dari Yogya, ibu dari Manado, lahir & besar di Jakarta. 2d
  •   nanodaru Wah mbak @yoyen2008 tenyata sdh termasuk campur2 nusantara ya...makanya ada wajah khas yogyanya cm beraninya dtg dari darah manado yg terkenal pemberani :-D 2d

» LOG IN to write comment.

Normal Lorraine Riva
yoyen2008 New hope is blooming in Indonesia with new President. Congrats & good luck #Jokowi! 2d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 Effective time and energy management. Happy Sunday! #quote 3d
  •   ichamaisya Auuwww can't agree more. Akhir2 ini sering ngebatin gini. Hehe 3d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 Breathtaking design and impressive offer of streetfood, fresh ingredients and artisanal #food at #Markthal #Rotterdam #foodie 4d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 Stroopwafels for sale! #Markthal #Rotterdam #Dutch specialty 4d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 This stand sells exotic veggies like Bamboo, Batatas (sweet potatoes), Yam and many more #Markthal #Rotterdam #food #foodie 4d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 #Markthal Rotterdam is an indoor market and foodcourt under one roof. #food #foodie #architecture 4d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 #Markthal in Rotterdam is a #foodie heaven #food #architecture 4d
  •   peblem mbak yoyen tadi ke markthal? aku jugaaa. kalo tau mah aku samperin deeh. 4d
  •   yoyen2008 Kemaren gw pulang masih terang @indahs_photography 3d
  •   yoyen2008 Yes @gaareal Benelux? 3d
  •   yoyen2008 Iya @peblem ke Kunsthal, centrum dan Markthal bareng Mini Me & bapaknya. Coba ya telp biar lihat si Kyra. 3d
  •   peblem wahh, asiknya jalan-jalan. aku mau beli tiket kruidvat buat jalan-jalan ke arnhem. kalo mbak nggak sibuk, mau dong ketemuaaan. 3d
  •   yoyen2008 Pasti bisa @peblem Kapan mau kesini? WA ya. Ntar aku jadi guide di Arnhem. 3d
  •   peblem ntar aku kabarin lagi ya, mbak. 3d
  •   gaareal Oui, c'est un bon idee! @yoyen2008 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 In Dutch trains there are silence wagons where passengers are not allowed to speak. It is handy for people who love to read or concentrate on their work in silence. 4d
  •   ekholm78 Disini silent carriage itu suka dilanggar. Menyebalkan :( 4d
  •   deny_l Wah menyenangkan sekali 4d
  •   gellacia Oh ada ya... senang sama info2 spt ini buat murid2ku. Bedankt! 4d
  •   yoyen2008 Kadang ada juga yang ngobrol disini, cuma pasti ada sesama penumpang yang negur @ekholm78 4d
  •   yoyen2008 @deny_l memang enak 4d
  •   ekholm78 @yoyen2008 disini kadang ditegur malah ngamuk 4d
  •   yoyen2008 @gellacia Graag gedaan. Geef je lessen Nederlands? 4d
  •   gellacia Ja, ik geef Nederlands bij het etc jkt. 3d

» LOG IN to write comment.

Normal Lorraine Riva

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 I am going to bake something #baking #foodie #eieren #eggs #oeufs #huevos 5d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 #Farmville offline. It's a sunny hot day in the middle of October #herfst #autumn #automne. Snapped en route on the way home #b2w 5d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 Back light on my way home #b2w You like? #autumn #automne #herfst #sunray 5d
  •   miftaanggiangguni Uuuh envy.. Disini masih mendung pake banget.. 5d
  •   yoyen2008 Sekarang cerah padahal tadi pagi mendung @miftaanggiangguni Menurut ramalan cuaca sampe Minggu cerah dan lumayan panas, 20 derajat. 5d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 I'm done for this week #b2w #ootd #Vanilia #COS #leather #Zara #stiletto Have a good week end! 5d

» LOG IN to write comment.

Normal Lorraine Riva
yoyen2008 I'll see you again, soon. 6d

» LOG IN to write comment.

yoyen2008 #tbt Tahun lalu ke #Rijksmuseum. Jauh-jauh ke Amsterdam ketemunya orang Jawa lagi. 6d
  •   mindoel Hihiii captionnya. 6d
  •   nanodaru Bertemu ancestors ceritanya mbak :-D 6d
  •   yoyen2008 Beneran @mindoel di Rijksmuseum ada satu hall khusus untuk koleksi VOC di Jawa. Banyak items dari jaman Mataram sampe perang Diponegoro. 5d
  •   yoyen2008 Betul @nanodaru 5d

» LOG IN to write comment.