youngblacknappy I thought this post-bath-time rendition of #OldMacDonald was a #duet. Apparently #kingkhaliq has other, more singular ambitions. #toddler #hushlittlemama #rudebaby 23h

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy #kingkhaliq has been trying to bounce on EVERY surface around the house. Today he found out that the floor is NOT bouncy SMH Notice the "Wow!" at the end LMBO #toddlerlife #thehardway 1d

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy #kingkhaliq is a very serious #drummer, so we got him a serious #drum. #toddlerlife #musicalbaby 2d
  •   juicymcphone I love LOVE love love this it belongs in my bathroom! Can I get an instavideo of him enjoying his drum 2d
  •   youngblacknappy @juicymcphone I wouldn't have it any other way ;) Just gotta wait til after his nap. 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy #latergram after jogging with Daddy! 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy Anyone got the plug on great #bartenders or #nightlife experts in #Miami?! Ive got a $$$ gig for about four (4) of them to show us around the city! Email krystle@seekcompany.com for details! 5d

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy Apparently #kingkhaliq was trying to talk to y'all and he's vexed you didn't answer. "H'lo?! H'lo?!?" #toddlerlife 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy Mouth. Teef. It's all the same, right? #kingkhaliq 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy With the wedding coming up, I'm actively working on not hating every #fullbody photograph of me that gets taken LOL @suaveishere is helping me practice. 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy We had #KingKhaliq in the @ergobaby carrier until #Northside got too hot for back sweat LOL #babywearing #backcarry 1w
  •   jaewoww25 I saw a meme of your baby on Facebook. It didn't have his name but I know that face. Wasn't sure if you knew it existed. 1w
  •   youngblacknappy @jaewoww25 The one with his fist up while he sleeps? Yeah, we've seen it We can't track who did it, but we've tried to get folks to take it down when we can. Thanks for the heads up! 1w
  •   jaewoww25 That's the exact one! I told the person to take it down because I had a feeling you didn't make that meme. 1w
  •   youngblacknappy @jaewoww25 Thank you! That's the whole reason my page is private now. Sigh. 1w
  •   jaewoww25 Wow that sucks! I knew that little face as soon as I saw it. It had Born7Supreme as a watermark but I don't know who that is 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy @suaveishere spotted these #acorns tucked away by squirrels under the #playground equipment, and it made me think. While everyone else is playing, I need to be stacking up. #winteriscoming #littlereminders #answerseverywhere 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy Shoutout to my bro, @amarirebel and his band #amarirebelandthemovement over in the #UK vibing out! To all my followers across the pond, make sure you follow 'em and make it out to a show! #indie #repost #rp 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy What are these? #macro #plantlife 1w
  •   juicymcphone Looks like a flower disguised as a fruit 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy We have a one #swingpic per weekend minimum around here. #kingkhaliq 1w

» LOG IN to write comment.

youngblacknappy Y'all sharing, or nah? - @pissy_elliot #frenchbulldog 2w

» LOG IN to write comment.