yoshiko17 Late nights call for #wholefish. And the #fish we were supposed to eat on #lunarnewyeareve...few days late is ok right? We tried really hard not to flip it! #friedfish #mangosalad #thaieats #nyceats #hellskitchen #wondeesiam 5h

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 This meaty crispy "sandwich" is the best #postdancefuel...and on the way to the train! Recommend trying both the #pork and #beef versions, though the pork is something a bit too mushy. Still tasty! #spicyvillage #henancuisine #foodofmypeoples #nycchinatown #nyceats #chinatown #sammich 2d
  •   wangrila Wow no credit for introducing... 2d
  •   yoshiko17 @wangrila already posted this a bajillion times! I'm not gonna tag U every single time... 2d
  •   wangrila It hurts everytime 2d
  •   yoshiko17 @wangrila Also tech had before you. I just didn't realize where it was hahaha. 2d
  •   yoshiko17 And dance friend loves and wants to go (she already knew) 2d
  •   p.dubbbs There's a beef version? Where is this? 2d
  •   yoshiko17 @p.dubbbs yep! Spicy village in chinatown, check it out 2d

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Happy lunar new year! Wishing you prosperity in the new year! Now go eat some symbolic #dumplings too. #lunarnewyear #chickendumplings #traderjoes #potstickers #yearofthemonkey #chinesenewyear 3d
  •   shteeny I had dumplings on Sunday! Yum! 3d
  •   yoshiko17 @shteeny nice! Did you make them? I did not make these...Hahahah 2d
  •   shteeny No haha, spend too much time cleaning 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Catching the last (week)day of #restaurantweek! At #82mercer no less...after a 3+ year hiatus. #nyceats #nycrestaurantweek #chocolatecake #soho 6d

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Nine #eggtarts for 8 people...guess who had 2? (And almost 3. But I'm not actually a jerk.) #goldenunicorn #dimsum #nyceats #chinatown #nycchinatown pro tip: get a table next to the kitchen whenever possible 1w
  •   mooliuliu Lol so much GU this week for you! 1w
  •   yoshiko17 @mooliuliu I know right! And I was *this* close to performing there on Friday too haha 1w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Nothing like a bubbling pot of #budaejigae after a late night meeting. #ktown #fivesenses #nyceats #koreanfood #nyc #ktowneats #lnyfxff 1w
  •   tr1zo You really get to eat whatever you want! 1w
  •   c0rkie So late!! 1w
  •   yoshiko17 @tr1zo hah that's because I don't post the boring stuff I make for myself at home... @c0rkie I know, feb is so nuts =( 1w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Walnut shrimp! Complete with mayo-drenched #melons. I don't know about the melons but #friedshrimp is always tasty. #walnutshrimp #tapny #royalseafood #chinatown #nyceats #banquetfood #lny #taplny 1w
  •   kimaritan Oh, my favorite Chinese banquet dish. Never had it with melons or tomato. 1w
  •   yoshiko17 @kimaritan yeah kind of weird right? There's a similar shrimp dish with pineapples... 1w
  •   vivithefoodi @yoshiko17 I love this! I always ask to order it too 1w
  •   scum2k1 Wtf @ melons.. actually tomatoes too. 1w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 We did it...#durian pastries! Pretty tasty once you make it past the #stink. We had to ask for this a few times...never saw them come around on the carts. But they came out super fresh and piping hot! #duriancream #dimsum #goldenunicorn #nyceats #chinatown 2w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 That #spaghetti life. Really all I wanted was some spaghetti on a sizzling plate with a side of #meat...meal of my childhood dreams. #hkcafe #legit #bakedspaghetti #chachanting #chinatown #nyceats #porkchop 2w
  •   tr1zo You stay up to late. Jealous of your food. 2w
  •   yoshiko17 @tr1zo you too!! (And gotta take advantage of the city's late night eats...) 2w
  •   tr1zo I just relived my 20s and had pdt and artichoke. 2w
  •   yoshiko17 @tr1zo hahaha winning combo 2w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 When #Wendys happens...and you discover their #srirachamayo. (And yes, all fries need at least 3 dips duh) #hkcrew #andthenthereweretwo #hellskitchen #nyc #latenighteats missing @dsquaredx @hhkblade 2w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 When @nycfattykat tells you it's #NationalChocolateCakeDay and you can't stop thinking about #chocolatecake all day, you come home and make #chocolatemugcake. #microwavefood #homemade #chocolate #ilovechocolate #fudge #chocolatechips #oneminutecake (I only made half a serving, don't judge!) 2w
  •   shteeny chocolate mug cake 2w
  •   nycfattykat Looks so good. So happy to have inspired this!!!!! 2w
  •   yoshiko17 @nycfattykat hahaha i whined about chocolate cake for the rest of the day in the office 2w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Snow day #hotpot round 1. Yes, we trekked through the piles of #snow and snow-filled wind to get to Chinatown for this... #99favortaste #chinatown #nyceats #ayce #nyc #apexlyfe 2w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Splurging on #streetmeat! Chicken over rice from the #biriyanicart...been too long. I like this more than the #chickenbiryani...probably because there's more meat. #nyceats #streetfood #whitesauce 2w

» LOG IN to write comment.

  •   dsquaredx Was just craving wontons in chili sauce... 3w

» LOG IN to write comment.

yoshiko17 Snow day #latte! #Misugaru latte that is... #winter #winterdrink 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.