yh8_barbermoo Tonight tho. Pull up ona kid! #SkyFridays inside of @ohmnightclubla. #Littuation #MooGetsTurnt 22h
  •   jspoiledass I'm in town Cuzn! Fuck with me @yh8_barbermoo 18h
  •   boogie.2xs so i was at Blvd3 right and the dj say YEA YEA YEA everybody favorite Dj Dre Sinatra coming thru, meanwhile im scrollin my TL and see this, I was so fuhkin weak, like mmmh hes a lil busy crowd surfin at OHM!!! @yh8_barbermoo 13h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Pullup on da kid, pullup on da kid!!! Got the young boy officially ready for prom. In the shop late all week. Hit me for your next appt!! 4d

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo PSA:🎙🏽 The haircuts are complimentary. What you pay for is my time and the experience . Stay dipped in sauce and hit me for your next appt! Kids, uncles, g pops and all are welcome! #SupremeCutzByMoo #BrotherhoodBarbershopReseda #Reseda #Northridge #WoodlandHills #HairCuts #Barber #LakeBalboa #design #LineUp #CombOver #Fade #Taper #GrandaHills #MissionHills #Valley #818 5d

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Magic Moo x Tony Jones inside of @ohmnightclubla for #SkyFridays. We turnt that jawn up on some #2ManArmy shit . #DontPlayWithMe y'all know #MooGetsTurnt 🏾 #ClickThatHashTag 5d

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo ATTN I will not be in the shop tomorrow until 330pm. Doing a charity event for these young men that made it to prom! They deserve it. Contact me for you later appointment! #SupremeCutzByMoo #BarberMoo #brotherhoodbarbershopreseda 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo #RIPPrince!!!! Some of y'all may not like it but we all need a laugh during bad times. So here it is #Classic #Game #Blouses #Prince 1mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo I can't breathe right now 1mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo You get what you deserve 😈 1mon
  •   tee__kaay 🏽 1mon
  •   j.n_n.l 1mon
  •   boogie.2xs Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn daniellllllllllllllllll!!! I swear I just screen shotd that ish a feww hours ago. Waiting for the moment like @yh8_barbermoo 1mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo I wasn't gon do it but my bro @kt_brotherhood said its a MUST lmao. :BarberMoo 🏾 come peep the rest of the random shit I be on. 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   vanessastaine What's up bro ! Ima be in the valley later are you cutting hair today ? I wanna bring my son in 1mon
  •   yh8_barbermoo @vanessastaine my bad. Just seeing this. I was hurt yesterday lol 1mon
  •   edgeunsinn 1mon
  •   vanessastaine Damn I hope u ok ! And no worries I'm back in Vegas but I will be sending his dad over there to get my son hooked up lol 1mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Don't call use AVERAGE.... That would be a lie! 2mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Don't think cuz it's raining you can't come get fresh!!! Hit me for your next appt or tag a friend. #SupremeCutzByMoo #BarberMoo #StayFresh #Valley #818 #Northridge #Reseda #WoodlandHills #CSUN #BrotherhoodBarbershopReseda #BrotherhoodBarbers 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Tomorrow tho. Pull up for my bro @rey_brotherhood bday jawn @ohmnightclubla. Shit bout to get real REAL quik! Hit me for info. See y'all there 2mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo Shop www.Eight1Eight.com or in store at 4501 Van Nuys Blvd Sherman Oaks CA 91403 2mon

» LOG IN to write comment.

yh8_barbermoo #Savageness at its finest lmao 2mon

» LOG IN to write comment.