yermaryyang Bottom heavy or nah? 😛 Inb4 just the angle. Inb4 ain't even hump day anymore. #humpdayiseveryday 7d
  •   jewelsv29 Dat ass ma 7d
  •   anaiisabel_ 7d
  •   geraldlebrilla Omg why is your back curved like that?! Omg srs stop benching the way you are because your spine looks all f*cked up now. wtf yer, I'm going to teach you how to lay properly straight on the bench like a thot. srs. not srs. 7d
  •   jerryhurtado @geraldlebrilla I'm pretty sure @yermaryyang does yoga. That's why she's so flexible lol 7d
  •   fancyitup You hot girl 6d
  •   peazoe Hehehehe u got a donk!!!!! Fasho!!! 6d
  •   sandti I'm gonna die from these comments 4d

» LOG IN to write comment.

yermaryyang LEFT: 118lbs (March 15, 2014) - Barely picked up cardio to lose the unwanted weight I gained in the previous four months (of eating whatever and anything without any exercise). // RIGHT: 118lbs (September 7, 2014) - Powerlifting for ten weeks now and following three weeks of IIFYM.

Comparison pictures are poor though because at the beginning of my cardio life, I was too insecure to take pictures basically nekehhhed (like on the right). Two different mindsets and goals and it's been quite the journey! Inb4 thirst trap. Inb4 is that you. Inb4 no gains.
1w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang 2.5 poor reps. Nobody has time for upper strength. But empty gym and short training session tonight, so why not? 2w
  •   jerryhurtado Lol gotta keep it nice and steady! If ya can't finish a set properly, I suggest using that foot bar. Do a weight that u struggle with but is manageable. Work ur way up. No race. Lol 2w
  •   yermaryyang @jerryhurtado ALL OF A SUDDEN 2w
  •   geraldlebrilla Bruuuuh. 2w
  •   annawolf3 Yer!! I miss you!! 2w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang Ayyyyyyy lmao 2w

» LOG IN to write comment.

Normal yermaryyang
yermaryyang All up in that rack. 3w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang Well at least look over when I hit parallel. lmao 3w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang Gains or nah? She's so pretty!!! 3w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang The long pause in the beginning is me mentally preparing myself. Lmao. PR of 105 1rm. 3w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang You are my sunshine, my only sunshine. 3w

» LOG IN to write comment.

Normal yermaryyang
yermaryyang Does this show my gains or nah?

L: Aug 3, 2014 - after a month of straight bulking on burgers and fries. Lmao. No chill with moderation at all and followed barely two weeks of IIFYM.

R: today - three weeks later with moderation and barely a week of IIFYM.

No core work or cardio but lifting heavy and IIFYM, am I doing this right?
4w
  •   tangcindyy I think so 4w
  •   peazoe Yeah dude u look fucken good!!!!!! So proud of you, like honestly. 3w
  •   sandti U slut 3w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang What is rest day? Lmao. 4w
  •   jerryhurtado Rest day is when u let ur body catch up to the insane workouts you've been doing foo. Lol don't wanna mess up ur CNS now. CARRY ME NOW! 4w
  •   geraldlebrilla Ahahaha freaking Yer!! 4w
  •   michellegift Dammm girl carry me next lol jk 4w
  •   peazoe Lmao 4w
  •   4ir3l_r0l Damnnnnn baby girl 4w

» LOG IN to write comment.

yermaryyang L: doing sets of 225 // R: 1rm of 225

It really pushed me 10 weeks ago to start powerlifting because of this chick and her particular video that was posted. So thank you!! You've inspired me so much. And guess what, 3 weeks ago, as a birthday present to myself, I attempted this and was able to do it with a touch of hitching it. I still have so much more learning to do and I can't wait to perfect this 225 pull.

Motivation from anything and anyone has been my biggest help on days where I can't find it in me to pick myself up from horrible sessions. It's so easy to fall into a deep hole when you compare yourself to others, so don't. Focus on your own path and compare now to how far you've come from day one. #youVSyou #liftislife #progress
1mon
  •   geraldlebrilla Yeeeeeeeah!!!! 1mon
  •   lynniebobinnie Awww thank you so much this really meant a lot and actually motivated me to push myself even more aside from personal health issues. You're very much welcome and I'm glad I've inspired you. I believe you can pull a ton loads ! keep it up girl 1mon

» LOG IN to write comment.

yermaryyang Hanging out with bae. 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal yermaryyang
yermaryyang Samsung Galaxy S6 phone quality #nofilter 1mon

» LOG IN to write comment.

yermaryyang LOL 1mon
  •   peazoe Interesting. Did u went there? 1mon

» LOG IN to write comment.

Amaro yermaryyang
yermaryyang The love of my life. 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal yermaryyang
yermaryyang Who's the oldest? 1mon

» LOG IN to write comment.

yermaryyang Twin Cities, MN 1mon
  •   menagnoix This is my favorite place! 1mon
  •   peazoe Damnzzzzzz 1mon
  •   jkthor You didn't even get a picture with me smh 1mon
  •   jkthor And I almost didn't wake up on time 1mon

» LOG IN to write comment.

1977 yermaryyang
yermaryyang A real friend knows exactly what's in your heart and supports you in all you do... and surprises you. #beastmodeon 2mon

» LOG IN to write comment.

yermaryyang I need me some cake like this one day. Srs. #motivationmonday 2mon

» LOG IN to write comment.