» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee He's my favorite#MyNephew 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee I can't sleep soooooo... #latepost #lategram #goodnight 3w

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee Chill Night #Saturday #party #TU 3w

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee 🌚 4w
  •   yasminn_loveee I been great! Haha and you? @the_homie_rey 3w
  •   the_homie_rey Yeah new IG and that's wassup thoe I'm doing good stayin out the way I got my rec. and nope she went mia as well ?? Wby.. have you talked to her? 3w
  •   yasminn_loveee What rec? Have you been staying out of trouble? Haha yea she has but I talked to her like two days ago tho she's chillen haha @the_homie_rey 3w
  •   the_homie_rey Weed card foo and hell yeah I love being out I could drink all the mickeys in the world if I want hahaaa . that's koo what bout you , you still working or wat ?? 3w
  •   yasminn_loveee Thass was up haha I don't smoke now more I havnt for a cool ass minute haha mickeys put in work tho haha yea I work and just started going to school do you? @the_homie_rey 3w
  •   the_homie_rey You gunna Chief on a blunt one last time with me end it good you feel me and mickeys does you ain't lying wat school and yeah I work I'm good for now haha (: 3w
  •   yasminn_loveee Haha nah I can't haha I'm going to mt sac it's pretty far lol that's good your doing good now(: hell yea that other pic is throwback af when I was at fohi haha @the_homie_rey 3w
  •   the_homie_rey Damm you still gunna visit me or wat ? And yeah I'm tryna do good now haha fohi days remember them to sick Yasmin (: 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee Now for some Starbucks #BeckyG 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee it's always a crazy night with them#loveOurNightsTogether #CutePhilippinoChicks 2mon

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee 2mon

» LOG IN to write comment.

yasminn_loveee First time going to snow station #bombaf #fire #snow 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Walden Yasmin Maria

» LOG IN to write comment.