yanimarie Dead. Tired. 2w

» LOG IN to write comment.

yanimarie xx 2w

» LOG IN to write comment.

yanimarie xx 2w

» LOG IN to write comment.

yanimarie What le fuck?! 4w

» LOG IN to write comment.

yanimarie Last curl standing lol 4w

» LOG IN to write comment.

yanimarie Shower fresh~ #nomakeup #curls 4w

» LOG IN to write comment.

yanimarie Insanity. @_natcam 1mon
  •   _natcam Nope. Not our best pic. Lmao nooooopeeeeeeeeee Baya. 1mon
  •   yanimarie @_natcam lmao yeah we look pretty nutso hahaha 1mon
  •   yanimarie I just noticed that @yo_bmhj is spraying tanning lotion on my boobs. Could this be the reason why they got sunburned? Lol @_natcam 4w
  •   _natcam Lmao. Yes. 4w
  •   yo_bmhj Busted lol 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yanimarie Whoever did this to my car, I hope you're cursed to walk barefoot on Legos for an eternity 1mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie My main ho. @_natcam 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yanimarie Party lol 2mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie Preparing for the beer Olympics this weekend 2mon
  •   _topper With malt liquor? You gotta train with a full body beer like 32oz Budweisers! 2mon
  •   yanimarie @_topper nah lol by preparing i mean we are drinking these so we can use the bottles to build the first place trophy. Also, Budweiser is nasty. 2mon
  •   _topper But you like colt45 ?! lol enjoy #hoodasfuck 2mon
  •   yanimarie @_topper I don't lol hence the crying face. 2mon
  •   landosgirl Sooo I'm assuming no chief today?! 2mon
  •   bashi_sweets U got a black-n-mild to compliment that drink? Lol reminds me of the carol city days 2mon
  •   yanimarie @susmily noooo. Lol! Ew 2mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie Had to share on all social media bc omg I love her omgomgomg #kristenstewart 2mon
  •   bari_hari She spoke in French! 2mon
  •   godielox That girl can't act if her life depended on it. 2mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie @joybug001 and I and @jpone101 the selfie crasher!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie That's a wrap with @drkcityboy thanks @_natcam xx 3mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie Photoshooting. 3mon

» LOG IN to write comment.

yanimarie Sleepy ijustbingewatcheddoctorwho eyes 😴 3mon

» LOG IN to write comment.