4mon yamma91
Ludwig Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 My favorite girl #iaintgotnotype 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon yamma91
Normal Quiyamma tksosicejwoshxickejei
  •   taannj Aha okay lets go you dont wanna see me!! Lol what are you doing for the holidays? 5mon
  •   moonbeam3 Miss you @yamma91 5mon
  •   dbranch_ Ayyy I know your sister Treva lol the world is too small 5mon
  •   yamma91 Yeaaa, she said you guys were working together or something? @dbranch_ 4mon
  •   dbranch_ Yup and I saw your niece this past Saturday I haven't seen her since the time me n my friends was trying to talk yall over your balcony and Yall told your dad lol 4mon
  •   yamma91 Lol! Good times 4mon
  •   yamma91 @dbranch_ 4mon
  •   dbranch_ Lol right 4mon

» LOG IN to write comment.

7mon yamma91
Normal Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Take me back! #tokyo #japan #sunset 7mon
  •   r.omar_ You went to japan?! 7mon
  •   thrumyeyes_sg You need to be taking another plane to Orlando. We have gorgeous sunsets here. :) 7mon
  •   yamma91 Yes!! It was amazing & clean as hell! I think you should definitely go if the opportunity ever presents itself @romarius_ 7mon
  •   msfuqua I wanna go! It's between Paris & Asia for next year!! 6mon
  •   msfuqua How was the shopping 6mon
  •   yamma91 Didn't do any shopping, I was mostly outdoors. But I hear designer things are cheaper in the US than in japan @msfuqua I bet the shopping would be much cooler in Paris!!! Right?! 6mon
  •   msfuqua Wow ok 6mon
  •   msfuqua Hmmm I don't know but I've seen some cool stuff come from India sheesh #iwanteditall 6mon

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Amaro Quiyamma tksosicejwoshxickejei
  •   yamma91 Hamlet.. but everyone calls him something different lol & it was actually mostly Aja's idea. He's so funny & cuddly! You'd love him @taannj 1y
  •   taannj Lol I'd wanna touch his handsbut I'd be afraid he might bite me, is he vaccinated lol.? 1y
  •   msfuqua Aww I use to have a rat 1y
  •   msfuqua I want another one but I have scary cats around here haha 1y
  •   yamma91 Aww I bet LJ would love a pet rat too! @msfuqua 1y
  •   msfuqua U inspired me ki!! Ima get another one today! 1y
  •   zacbar87 Gross ass rat. I am surprised its not dead yet 1y
  •   yamma91 Geeze, I thought you liked him! @zacbar87 12mon

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Lo-fi Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Maunawili Falls! It rained the majority of the hike so it was muddy as hell but that's ok bc we took a bath in that murky ass scary ass cold ass water #aintnobodycliffjumpin #hilife we also tried to keep our socks on cus we don't trust these bitches #rockshurt #jessicagothertoesucked 1y

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Mayfair Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Happy birfday to my #wife #besfriend #roomie #partnerincrime I freakin love you I would be lost w/o you on this island! & even tho you're sick we bout #turnup like its #TUesday. Also, I'm gettin you the biggest booty hoe!!!!! 1y
  •   betsy_fine Happy bday Aja!!!! enjoy all your big booty hoes today! Lol 1y
  •   ehhrinn Hottiesss 1y

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Amaro Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Back to the mainland! 1y

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Video Quiyamma tksosicejwoshxickejei

» LOG IN to write comment.

1y yamma91
Lo-fi Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Snorkeling found stuff or stuff found me #seacreatures #lp #hilife 1y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Normal Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 We work opposite schedules sometimes but we make it work :) woke up to this lovely note & she wasn't playin the #shrimpscampi was bomb! I love @lazerguncarryin #bestie #roomies #sistafromanothamista #wedoitfortheratchets 2y
  •   lazerguncarryin Awww I love you too!!.. And in the morning, I'm making waffles! *donkey voice* jk. We don't have a waffle maker. 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Amaro Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Climbin trees! My babe would be so proud lol #monkey #kahalabeach #hilife 2y
  •   yung_hus V0 at best but I'm still proud, haha 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Rise Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Sea turtle! #hilife 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Valencia Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Never thought I'd love the ocean the way I do now 2y
  •   taannj Livin the life like its golden 2y
  •   sophiakatiby You're so tan!! @yamma91 miss you boo :( come home and visit soon pweeease??!?!?! 2y
  •   yamma91 I miss you too!!!!!! Like seriously, I'm gettin kinda sad here & I know I have the whitest butt ever lol I'll be home probably for Christmas... But um why don't you bring your ass here! 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Hefe Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Earlier today at Hanauma Bay! Best #snorkeling ever! Saw a #seaturtle #roommate #bestfriend #hilife #newteam #turtleteam 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
X-Pro II Quiyamma tksosicejwoshxickejei

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Normal Quiyamma tksosicejwoshxickejei

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Mayfair Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Oreo cheese cake #fiyah 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Amaro Quiyamma tksosicejwoshxickejei

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Mayfair Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 Chillen w/ the fam #peoplewatching #wejudge #smokey is so #cute!! 2y

» LOG IN to write comment.

2y yamma91
Kelvin Quiyamma tksosicejwoshxickejei
yamma91 I love this chick & I'm gonna miss her sooo freakin much @miss_sophikat #oaklandzoo feeding #bison & #elk #tooearlyforpictures #welookhurt but #happy 2y

» LOG IN to write comment.