» LOG IN to write comment.

yakusokualy Hmm I think I made too many layers... Inspired by Sia on SNL last night #diy #sia #snl #saturdaynightlive #ruffle #lace 1w

» LOG IN to write comment.

  •   emilysato I miss that place 2w
  •   yakusokualy @emilysato they had Gyoza tonight! The past couple times they sold out. 2w
  •   emilysato Whattt?!? I'm glad they're still doing good. Been around looooong time! Wayyyy before them santoukas, gomateis, and agus 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yakusokualy Stitch and Scrump in bear form ありがとうみかさん!#stitch #scrump #unibearsity #onlyinjapan #disney #bear 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

yakusokualy Thank you @bippu_style for my iPhone 6 and my iPhone 5 case fits on it lol #iphone6 #christmaspresent #apple #hurray #gold 4w

» LOG IN to write comment.

  •   chigawhat Top down cuz might as well keep the top down if top has holes in it 4w
  •   yakusokualy @chigawhat nope I glued those closed haha top down cause window is broken 4w

» LOG IN to write comment.

yakusokualy Merry Christmas to me! Got Stitch on the first try! Still don't have Stitch on the US version lol #tsumtsum #disney #japan #stitch #line 1mon

» LOG IN to write comment.

yakusokualy Bryan has been bitching about wanting wings forever! #wingstop #foodporn #palama #kapalama #hnl #honolulu #wings #chickenwings 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.