xdevinx It's my 5th birthday thanks Allison @allisonpaige21_ 2mon
  •   xdevinx Cause it's a leap year I was born on leap year this day only comes every 4 years so it makes me 5 @willstewart14 2mon
  •   willstewart14 Oh lol gotcha 2mon
  •   willstewart14 Happy b day 2mon
  •   lake_t_davis I wish I could like this twice it's so cool that you where born on a leap year devin and don't worry I totally got it happy bday man 2mon

» ログイン to write comment.

xdevinx What can I say, she's kinda hot tho. #she #got #big #buns @allisonpaige21_ 2mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Missin my brother I don't know know when I'll see ya again but I hope it's soon love ya man #nohomo @sethclark94 3mon

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

xdevinx Getting up in that bucket baby!!! 4mon

» ログイン to write comment.

xdevinx I'm so ready for duck season 6mon

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

xdevinx Got to climb for the first time today 7mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Digging damn rock holes suck #powerline #construction 8mon

» ログイン to write comment.

xdevinx My linemen getting shit done #linemen #line @r_carlton88 8mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Little go pro action #greersferry 9mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Seth first off happy birthday, I bet it's gonna be great to be 21. But on another note thanks for being there and anyway staying in touch, I couldn't ask for a better best friend. I love you bro and I hope you have a great birthday @sethclark94 9mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Coon getting at it in the bucket #lineman #line #life @r_carlton88 10mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Just because I'm in love 10mon

» ログイン to write comment.

xdevinx What we do is get shit done... Well they do. I just do what I'm told Hahahahaha #line #work 10mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Meet the newest member to the Walton family. My new ram 1500 Laramie #truck #stock #loveyou #thug #life #4x4 10mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Happy birthday to one of my best friends I hope it's amazing love you so much, and I miss you too #20 #birthday #bestfriend #loveyou @ronnie_yabishhhh 11mon
  •   nascarreporter Just wanna let you know I forgive you man, I apologize for anything I done wrong into you, miss you bud 10mon

» ログイン to write comment.

xdevinx Now that I have graduated this is what I do with my time. We build power lines in Oklahoma. #Arkansas #electric 11mon

» ログイン to write comment.