xabillawiano I need to go back man sigh 14h

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Niceeeeee... @bigboss aka dad 3d

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Sorry for not sitting "lady like" mom🏼️ 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Mmm @nakedharry__ doing me good 🏼 #nakedharry // someone (@vanessatalisha ) said this ones better 😕😛 2w

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Girl crush damn 2w

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Yumyum 4w

» LOG IN to write comment.

xabillawiano 🌍 4w

» LOG IN to write comment.

xabillawiano "Sunkisses" - @vanessatalisha (sunburnt actually ) 1mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano So good 1mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Was so hot today 🌞 1mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Yum in tum #marketmuseum 1mon
  •   angelahebel Mau ila 1mon
  •   creamdelacone Thank you for having us See you on our next event Local Fest 3, April 9-12th The Space Senayan City 1mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Amazing. Finally after years of waiting, so worth the wait tho. Wow. yay post concert depression // Thank you for everything Zayn, ilysm ️// i cant handle this oh god mixed emotions bruh #OTRAT 1mon
  •   http.alaska.23x11 Yeah sure it'll be worth waiting. But w/out Zayn I'm not sure if it's 100% worth it 1mon
  •   http.alaska.23x11 And btw. I love the way u make ur pics. An I love ur pics. I'm rlly into this kinda Tumblr-style pics but I'm unable to make one 1mon
  •   xabillawiano Awww thank you love you just need a nice filter app, i recommend vsco (love it so much) and then just play around with the fade,saturation etc. @alaska.tiger 1mon
  •   http.alaska.23x11 @xabillawiano ja I also use vsco but just the pics u make. But yeah rlly nice pics 1mon
  •   xabillawiano Thank youu (again) still trying to take better pics tho @alaska.tiger 1mon
  •   http.alaska.23x11 Haha :) and where did u get this awesome pizza thing? *g* 1mon
  •   xabillawiano Oh the pizza notebook? Its from typo @alaska.tiger 1mon
  •   http.alaska.23x11 @xabillawiano k. Thx a lot :) 1mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano twinning // cr: @nadinechrl 2mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano hey ho(e) 2mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano 2mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Yum pt.2 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

xabillawiano 2 years ago aha 2mon

» LOG IN to write comment.

xabillawiano Doesn't look aesthetically pleasing but it was good 3mon

» LOG IN to write comment.