wrekonize Elmo had a rough night. #ThingsYouFindOnYourNiecesFloor 9h

» LOG IN to write comment.

wrekonize Another episode of #NiceGuyMeanBeats with @blackalaks 2d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Someone unplugged and is taking advantage of this beautiful Miami day...or they just replaced that old box with a nice new flat. Probably the second. #FirstWorldProblems 3d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Back home for the session after the session after that other session. Oh was I spose to go to sleep???? 😎 4d
  •   markusngugi Thanks man. I'm starting out and your endorsements just narrowed down the number of choices I have to deal with. Come to Kenya some day. I'll curtain raise hehehe 4d
  •   torin_ford Lol i am playing the super bowl game see who has the weaker defenses 4d
  •   dkrival562 Bro "fugitive" just got me through my last couple of hours at work.... Lol yes it was on repeat for that time! 😬😬😬😬 amazing song brotha! ^S^ 4d
  •   mexikat Get ittt! 4d
  •   uralya83 @wrekonize sleeps the cousin of death. Got to stay awake and make us that good ass music. Stay strange ^S^ 4d
  •   matic_be Aw mann.. @wrekonize you remind me i need to get a new mac asap... my old powermac g5 cant run the new logic :( and get to Belgium some day man!! I gots lotsa JD!!!! ;) 4d
  •   borischp 3d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Always been a fan of @jakeuno, @mayerhawthorne, & @stonesthrow. Their powers combine and BOOM. Looking fwd to hearing this. #PreOrdered #Tuxedo 4d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Why you mad doe @blackalaks?? #NiceBeatMakerMeanBeats 😎😎 4d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Studio going up...on a Tuesday. @maydaymusic 4d
  •   arealbasketcase Hahah this is awesome :) --also this little video made my baby crackup, so thankyouuuu 4d
  •   kelsilyntoutant Hahahaaa 4d
  •   lo_aim Lol wrek is just running around the studio messing with everyone, good shit. Strange is going to break my bank yet again this year. 4d
  •   boogiebutt420 Yesss please make more music for me to lose and find myself in 4d
  •   bilagaana_photographer Got @wrekonize in the studio and he choosay 4d
  •   phyreup Lmaooo awesome 4d
  •   welbysgirl Can't wait to hear some new shit even though Mursday is my favorite and still hasn't left my CD player in my car!!! 4d
  •   torin_ford Lol that's funny 4d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Catch me Sunday Feb. 8th rocking at the Make 'Em NV Beat Battle along with the Homie @m1deadprezrbg at @thestagemiami #DILLAWEEKEND 5d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Just in time for the upcoming #Dilla Weekend in Miami, I locked me down another classic for the collection. This one I been trailing for a while but I finally found the right fit. She's home for good now. #SP1200 #Wrekonize 5d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Jury Duty calls. How did Pauly Shore make this comedic again?? 😴 6d
  •   wrekonize @motherfuckerdome lmao yessssss deep fry his ass. It's all coming back to me now 6d
  •   motherfuckerdome @wrekonize ha ha ha ha you want the truth u can't handle the truth ur a .... Duckbill platapus ha ha have fun wrek 6d
  •   andruj1 HA, @wrekonize I got called to that about a week ago 6d
  •   beyouimme Ew seriously? Dang, can't you act psycho or something to get out of...lol 6d
  •   dame718 Gotta pull the old peanut butter in the ass crack ....While your there just put yo u r hand down the back of your pants and start swinging your hand and then eat it 6d
  •   foras8903 Dame718,, LMAO!!!!!!!!! Tht a gd way to get out of it. 6d
  •   voluntarist You have the right to vote your conscience, if it's a bs crime with no real victim, just say "not guilty." #JuryNullification #FIJA 6d
  •   nielsster After reading ^ that you probably won't even have to be in the jury ;) They'll ask you if you heard about it and since you did you won't be in the jury. That's how I think it works anyways I dunno. 6d

» LOG IN to write comment.

wrekonize From field trips, first kisses, cutting school to play video games, bunch of birthday parties, Reality Kings company party and most recently shooting our video for "Highs & Lows", Boomers was a major landmark ever since I first moved to Broward county all those years ago when it was Grand Prix Race-o-Rama. So many memories. Today is the last day of operation as they prepare to tear it all down to make way for a new development. You will be missed. 6d

» LOG IN to write comment.

wrekonize Casual Friday at the Cuban American Social Club. 1w
  •   testys12 Dude you can do whatever you like, your existence or opinion doesn't make ripples in my ocean so keep skipping rocks homie, the fuck you think was going to happen when you tagged me, and stop using big words you might hurt yourself, hash tag that Patna! Lol, social media is fun lol @tripemout 1w
  •   tripemout I knw, i love it too when i dnt got nada to do. And which part of ur nonsense should i hash tag? Help me out im confused? @testys12 1w
  •   testys12 I know right we some bored mothafuckas, I'm at work I can't really be on my phone so I'm in the corner of my office trying to talk shit in stealth mode hahaha @tripemout hash tag all of it fuck it's Saturday, I'll talk shit after work dude, peace out 1w
  •   tripemout Lol....im at work too!!! Im taking trips to da bathroom like a mofo. Laterz bro. @testys12. #fuckwork 1w
  •   mndas_nails Love 1w
  •   aaalina Ahahaha @_yarlen_ 7d
  •   wrekonize @aaalina lol touché but I meant casually so dope. And there was that one time...I think 6d
  •   aaalina That one time you walked me down the aisle never forget 6d

» LOG IN to write comment.

wrekonize The homies @ketchyshubyband laying it down. 1w

» LOG IN to write comment.

wrekonize When @thereallyrealelp brought me up on stage to freestyle with him & @killermikegto in Miami. #IntoTheWildTour #RunTheJewels #tbt 1w

» LOG IN to write comment.

wrekonize Added a classic into the arsenal. @plexluthor will be proud. When I first met him and @mrbernz they were using one of these. 1w

» LOG IN to write comment.

Valencia wrekonize
wrekonize Choices. Ice Cold Choices. 1w

» LOG IN to write comment.

wrekonize I'm the one who knocks. Thank you @adagisselle 2w

» LOG IN to write comment.

wrekonize Listening session for @whoscrazy's album. Shit is sounding craaaaaaaazy!! #AnotherTime #CrazyHood 2w
  •   haveheart_havemoney Amazing! 2w
  •   welbysgirl Can't wait to hear the whole album! 2w
  •   el.chip Wrek 2w
  •   thereal_strangemusicinc Together we are a powerful force, As one mind, body and soul. Let no evil enter nor attempt To reduce us because of the beliefs we hold. And with this love combined with our strength, We ward off pain and stress. Technician I am wholeheartedly in life and in death! ^$^ 2w
  •   oso_da_great13 Dope..... It'll b a classic. Dope shit Wreck. 2w
  •   whoscrazy 2w

» LOG IN to write comment.

wrekonize A lot of family out at the show last night. Here's @ras_kass, @whoscrazy, and myself at the beginning of the madness. #MURSDAY 2w

» LOG IN to write comment.

wrekonize Ahhhhh Miami. As always, It's an honor and a pleasure. #MURSDAY @thestagemiami (Video: @davincci305) 2w
  •   profilethis77 Smashed that joint last! Had me jumping up son... 2w
  •   jerzygurl24 We had a blast!!! 2w
  •   skateslori I went to the one in Oklahoma City and it was amazing!!! one of the best concert I've ever been to!!! 2w
  •   djpinnacle772 Great show bro 2w
  •   austinloy_subie I wanna come see you guys in show one day. It would be dope af! Spittin straight 2w
  •   chrisruth12 2w
  •   drifting_mindset Yall were great last night always worth the wait love when yall come home to party shit always done right @wrekonize 2w
  •   khaoticbreathesart I'm already ready for the next tour!! 1w

» LOG IN to write comment.