wolfpoop continuing the selfieception #sourcefed 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

wolfpoop why you gotta be so pretty tho? #nissan #300zx #z32 #carporn #illish 2w

» LOG IN to write comment.

wolfpoop so much better without that tire stretch #nissan #300zx #z32 #carporn #illish 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   wolfpoop @rootshead if it were mine i would. its nick's 1mon
  •   wolfpoop @rootshead i didnt know you had a bug. you should drop yours ;) my z is already pretty low hahaha 1mon
  •   rootshead Yea I ordered my dropped spindles to do it but they were the wrong size. Getting the new ones ASAP just got my yellow fogs too and I'm dipping wheels white it's an exciting thing having a bug. 1mon
  •   rootshead That thing is nicks?! Why dosent he drop it? Do you guys blaze? 1mon
  •   wolfpoop @rootshead he literally just bought it today hahaha. I dont know what his plans for it are. Richy (if you remember him), his sister's boyfriend has a bagged bug thats fuckin' awesome. you should bring your bug to carmeets. do you know alex kunkel? 1mon
  •   wolfpoop and we dont, sorry bruh. 1mon
  •   rootshead Car meets when and where? 1mon
  •   wolfpoop @rootshead it varies. generally in chula vista though 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon wolfpoop
Normal Eric Woolsey
wolfpoop uhhh #wheelwednesday? opinions on possible new lugs? #nissan #300zx #z32 #cobrareps #stretchedasfuck 2mon
  •   wolfpoop bought them from an s14 lol with tires 4w
  •   r_ttereve What kinda tires? Are they in good condition after the stretch 3w
  •   wolfpoop @everett_r they were 235/40/17 nankang sport 2 or something. when i took them off they were fine. i had them on 17x10.5 inch rims 3w
  •   r_ttereve I got some Dunlop 215/45/15 and i want some 15 inch rims but idk if these tires stretch or how wide rims to get 3w
  •   r_ttereve I guess 9? 3w
  •   wolfpoop @everett_r im no stretch expert. i honestly dont like it, just bought the rims with those tires 3w
  •   r_ttereve I love the way it looks, but camber not so much. Is your VG TT? 3w
  •   wolfpoop na slicktop 3w

» LOG IN to write comment.

wolfpoop such a nice day to own a #nissan #300zx #z32 #seanshouse 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon wolfpoop
Normal Eric Woolsey
wolfpoop ooooh dis gon be good. #bookofmormon 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon wolfpoop
Normal Eric Woolsey
wolfpoop I came buckets #nissan #300zx #z32 #wcw. about fucking time I washed my car... 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

wolfpoop The first time a guy with a ferrari shirt and hat actually owned a ferrari #ferrari #458 #italia #spider #dembrakes 2mon

» LOG IN to write comment.

wolfpoop I dont think I'll ever get tired of this ass #nissan #300zx #z32 #glowpanel 3mon

» LOG IN to write comment.

wolfpoop Man i love my car #nissan #300zx #z32 @royalwerkz I should win because i mean.. look at it. an HID kit is much needed and i dont have one yet D: my car looks so dated without one! #iwillwinahidkit 3mon

» LOG IN to write comment.

wolfpoop fuck you #whoppers you cant tell me what to do. YOU DONT OWN ME! 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   wolfpoop @chiptoofpanda ill get one 3mon
  •   hunter_z32 Greddy sp2 exhaust? 3mon
  •   wolfpoop @hunter_z32 trust. so sp1 3mon
  •   hunter_z32 What's the difference between sp1 and sp2? I have an sp2 but see people on the Z pages calling the same looking exhaust an sp1 3mon
  •   wolfpoop @hunter_z32 really not sure. mine is a trust though. so its older. 3mon
  •   wolfpoop you sure youre sp2? 3mon
  •   hunter_z32 Yup receipts say sp2 and CZP also sells the sp1 which is identical to mine 3mon
  •   wolfpoop @hunter_z32 weird... i think the tips are different. got a close up side shot of it? 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

wolfpoop I just washed my baby while this creep watched. #nissan #300zx #z32 #toyota #supra #mkiv 5mon

» LOG IN to write comment.

wolfpoop I'm surprised he still likes me #imadicktomycat 5mon

» LOG IN to write comment.