will_thomas9 "Im brushing up on looking down.
Im working on my ROAR."
2d

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Yeah sorry gracey ... I did NOT know that wave was going to be that big.... 6d

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 I always miss these random national days of humping and earth and things but I just missed my favorite one. National Dance Day! Here is to being late and a center split on @callieannpal head 7d
  •   emma_hauser Buns on bun 7d
  •   laughinjessi Ugh, we miss you Will. Come visit @actrego and I in OC soon please!! 7d
  •   chav678 Humping and earth and things 6d
  •   justin_b91 Yes for those feet! 6d
  •   jennathompsonnn Omg you're so good you should try out for sytycd! 6d
  •   littleboynono23 Let's get it Will 6d
  •   madmanmom Will that picture is FABULOUS!!! Photography on point - like those feet! Wow! In other news my baby boy loved every minute of your class, and I know the parents did too! #happynationalhumpingday 6d
  •   lesleykay13 National humping day?! Haha Will! I've missed that day for years ๐Ÿ˜• 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Happy Birthday to someone who is unlike anyone I have ever came across before in my entire life. @dance9eliana I am so honored to have gotten to know you so well these past years and share some pretty unreal moments with you. This world we live in now needs more of YOU in it.... But then again, I'm not sure if the world can handle two of you ;p I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!๏ธ๏ธ Cheers to another learning|growing|conquering year 4w
  •   therachestkids my two faves 4w
  •   anna.keneippss WILL I LOVE YOU 4w
  •   madmanmom Super sweet Will! 4w
  •   dance9eliana That's soooo true!!! I don't if I could even handle another one of me 3w
  •   dance9eliana I love you so much babe!!!!!! We've been making such crazy memories and will continue to!!๐Ÿผ cheers to more crazy adventures!! 3w

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 We let this weekend have it 4w

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 @michaeldameski always in my way 1mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 @ladancemagic ||DALLAS|| Short section of mine a @michaeldameski class 2mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 I realized who my one true love is last night .... While watching Insurgent. If you know what I mean.... @teetime23 @michaeldameski 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Fun weekend with the bae #Chicago @ladancemagic 2mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Tonight is the night... come watch these amazing dancers share what they have been working so hard on --> || ONE || 8pm New Hazlett Theater. I'm lucky to be dancing with this chick @kelsidarby .... (She had the glitter legs in Beyonce's VMAs) and I'll never let her forget that -- choreo by @officialchehon @millenniumpgh 2mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 PITTSBURGH --> ||MILLENNIUM|| ๏ธ 2mon
  •   czupaaron Yay William! Sad I'm not teaching with you this week at Millennium but I'm sure your classes will be amazing. These kids really are lucky to have such an inspiration like yourself come in and share and teach them. Your spirit is wonderful and it's contagious! So go like sneeze on someone like you do and share your beautiful energy and spirit with everyone!!! Much love brotha! 2mon
  •   hannah.kuglar miss u will๏ธ 2mon
  •   tyzydel So excited!!! 2mon
  •   _s_n_v_ yaaaasssssss 2mon
  •   cindi_rellla Hey @czupaaron! You are right, the Pittsburgh dancers love @will_thomas9.. but they were also just talking about you the other day and said they wished you would come back soon!!! Not kidding! 2mon
  •   jackiepipkins_ Thank you for making me laugh all day so nice meeting you 2mon
  •   maddiee.irwin you proposed to me today , miss you ๏ธ!! 2mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 judging all night with these two ๏ธ 3mon
  •   hannah_bson I was in that competition thanks for being an amazing teacher I love your style 3mon
  •   osazed Hey, this is super random but I was your server the other day and I thought I recognized you from SYTYCD! I kept telling myself, "that's not him" and later realize it was lol ANYWAY you were amazing on the show. It was nice meeting y'all ;) 3mon
  •   avaruggirello MARRY ME 2mon
  •   em.ilyparks we forgot to insta the reach in your class with michael 2mon
  •   leannnnnna123 ^^^^ 2mon
  •   bellaboomiller WILL THANK YOU SO MUCH FOR AN INCREDIBLE WEEKEND! and the scholarship! my fav memory was when you were twerking on stage though. i loved all the combos! thanks again! 2mon
  •   carley.673 Yasssss @will_thomas9 2mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Don't worry Christian... Your arms will get as good as mine one day... Keep workin hard ||HAPPY BIRTHDAY|| @cjdevi 3mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 ๏ธ๐Ÿ˜Ž๏ธ 3mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 I'm so excited to start teaching every Thursday 4:30pm-5:30pm at @mlonestudio --> Today it starts :) 3mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 H3Y /\/\I$T4 --> S|-|E's /\/\y $isTA 3mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Yeah you should probably watch this when you are about to take off again... @callieannpal @SouthwestAirlines #SouthwestAirlines 3mon

» LOG IN to write comment.

will_thomas9 Hey now hey now this is what dreams are made of.
1//25//2015
3mon

» LOG IN to write comment.