whats_up_phool A little throwback from 2 weeks ago with 2 of my favorite ladies.
#bellagio #Vegas #baegas #TWB #christmas #homeslices #pipsqueaks #drinkdrankdrunk
21h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool Time for Old Saint Dodger to make an appearance. Merry Christmas to all my family & friends! Love ya guys! You know who you are!
#Christmas #parentshouse #family #friends #calderon #blessed #dodgers #cantwaittill2015
1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool Always dope seeing @djvice ! Video from last night.
#djvice #sutra #EDM #shotsshotsshots #TWB #sallysbdaybash
6d
  •   shealyndj Did you get his # or nah? You were all up in his grill with those snaps hahaha 6d
  •   whats_up_phool @mrdodger_1 @jenbunny27 lol tontas @shealyndj ahahha shit I don't play when I go see dj's! All up in the front! LOOL 6d
  •   _ceedeegee He was awesome! 6d
  •   hiphopeternalist How come those types of djs NEVER have their hands on the tables? #frauds!! Haha 6d
  •   djromin @hiphopeternalist you have a lack of education in regards to who DJ Vice is and what he does. 5d
  •   cory_gilmore @djromin hahaha word 5d
  •   djromin @cory_gilmore their is nothing more to say. You understand! 5d
  •   hiphopeternalist @djromin if you knew Ronnie personally you'd understand the comment I left behind. EDM in my god honest opinion is garbage as fuck and I was poking fun at my dude because he loves to criticize shit he himself doesn't like. So why don't you get the fuck off my dick and suck Vice's dick already you faggot. 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool We call this here being in burger heaven - joe dirt
#burger #bomb #BLT #mirage #vegas #baegas #beers
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool TBT to fan fest 2 seasons ago. It was a nice ride for 9 seasons. But let's face it, he lost his leadership with the team & no longer the face of the franchise. Besides the last 3 months of the season people were calling for his head. It was annoying watching him play cheerleader in the 2013 NLCS. It was best to part ways especially while at the highest value. He was one of my favorite players but people who understand baseball can see all these moves making a TON of sense. Farewell Kemp! Thanks for those 182 career Bombas!
#dodgersmakingmoves #kemp #dodgers #wintermeetings #positive #excited #WSbound #getscherzer #nomorekempsuciaputas #LOOL
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool De La Soul just completely murdered it!!!! #delasoul #dela #muchmore #grinddate #2004 #Jdilla #jaydee 3w

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool Pretty much the only video I have from last night. Quick little spur the moment vegas trip! Lol that Zedd remix of "alive" in the background doe!
#vegas #drais #lasvegas #spurthemoment #TWBminusjenontheblock #lilversa
4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Ronnie Calderon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

whats_up_phool Throwback to the ballparks that I went to this year for the fist time. Next year AT&T Park, Citizens Bank Park, PNC & COORS Field are going down!
#wrigleyfield #chicago #turnerfield #atlanta #chasefield #arizona #cantwaittillnextseason #2015 #COORSfield #colorado #PNCpark #pittsburgh #Citizensbankpark #philadelphia #AT&Tpark #sanfrancisco #gladdodgerstadiumdoesnthaveawackassname #MLB #traveler #roadtrips
1mon

» LOG IN to write comment.