vportillo7 Only thing keeping me awake this morning. #FNS 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Hey Mr Carter 2mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 I love my bestie!!! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon vportillo7
Unknown Vanessa Portillo
vportillo7 Yesterday was a good day with the fam bam. 2mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Part 2 ALS Ice Bucket Challenge
@trill_will90s was too happy to help me
2mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 ALS Ice Bucket Challenge part 1
Thank @rgs_the_barber -_-
I nominated @yesenia_o @palomag407 @wendy_arlenis @israelsilva77 @joenunez08 @ramirez13_
2mon
  •   ninna_rae_ Will has to do it too !! Lol 2mon
  •   vportillo7 Lmao @ninna_rae_ I knooow I was gonna nominate him but you beat me to it haha. He said he's doing it later. 2mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Awww I miss her so much !!! #comeback #polo #ididntwin 2mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Her first legal drink!!! Happy 21st birthday @itsjennaynay 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon vportillo7
Sutro Vanessa Portillo
vportillo7 #mcm even though he can't take a drink hahaha 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon vportillo7
Valencia Vanessa Portillo
vportillo7 #wcw I couldn't ask for a better best friend. @yesenia_o 3mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Had the best day yesterday with @grettaalexandra and @palomag407 .
Love yall!
3mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 Last min casino with this loser @jose7hernandez 3mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 So this happened last night 4mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 So this just happened. If you know me you know this is a big deal. 4mon

» LOG IN to write comment.

vportillo7 From brace faced soccer players in high school to buying him his first drink at 21!! Lol time flies. Hope you had a happy birthday @jose7hernandez 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon vportillo7
Valencia Vanessa Portillo
vportillo7 Happy father's day to my rock!! People say we are just alike and I'm glad I am because he is such a strong and loving person. I am so grateful to have him as my father. I love him with all my heart! !! 4mon
  •   vportillo7 Ps this is me teaching him how to take a selfie lol 4mon
  •   janduray Tell him happy Father's Day! 4mon
  •   marina_anduray I called him today but he did not answer. Please tell him happy Father's Day for me even though it will be the next day 4mon
  •   vportillo7 I will. He's on one of his trips so he barely answers lol 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

vportillo7 They asked for one drink and 2 straws.... 5mon

» LOG IN to write comment.