vampirate6688 Goober!!!! 11h

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Wanna buy the pug in the window? #pugstagram #puglove @alexiis425 2w

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 She's a goober @stormy.knight 5mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 #mancrushmonday ... My heart! 5mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 I just wanna keep him!!!! Petey is so cute , if only we could keep him but atleast we found him a way to get a home!! 5mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 My niece is a diva haha @stormykniight 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Little lion pug!! #puglife #pugsnotdrugs #puglove 7mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 2nd day in a row being drenched by the f'in rain ahhhhhhhh @sammiebabyyxo 8mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Glad she went to college @monica_patrice_ 8mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Love his beautiful blue eyeballs ! #fiance #babyblueeyes #loverface 8mon

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Raquel Rogers
vampirate6688 violet is so smiley! 8mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Rockstar!! @stormykniight 10mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Serenity is on crack #puglife #puglove #pugstagram 10mon
  •   alexiis425 Omg. What crawled in her butt. 10mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 My four little favorite people #nieces #nephew 10mon
  •   courtneymilton_ your sister is incredible at what she does. 10mon
  •   vampirate6688 Well anytime you want pics done she'd love to do them .. You and Greg need some couples pics lol 10mon
  •   courtneymilton_ i have a 6 year anniversary coming up and he knows what im expecting. even though ive been saying it for the past 3 years. lol. she'll be the one i call! 10mon
  •   vampirate6688 He better get together.. Or I'm gonna have to come over and have a chat with him 10mon

» LOG IN to write comment.

vampirate6688 Forgot to share my flowers from loverface!! Love him! 10mon

» LOG IN to write comment.