underated_hipster 'twas a good weekend ๐ŸŒž๐ŸŒœ #musicmidtown 1d

» LOG IN to write comment.

underated_hipster so close to my babe 2d

» LOG IN to write comment.

underated_hipster another highlight of my weekend was @hernameisbanks flawless wonderful performance 2d

» LOG IN to write comment.

underated_hipster After waking up at 8 in the morning and then catching Marta down and arriving at music midtown at 10 a.m. (2 hours before opening) And being first in line to sprinting half a mile to get front row for LANA (we were out of breath) we managed to get front row and after being TIRED, HOT, DEHYDRATED, CROWDED AND WAITING ON OUR FEET FOR 9 HOURS WE FINALLY GOT TO SEE LANA AND SHE HELD MY HAND TWICE AND AT THE END THE DAY THE DEHYDRATION, HEAT, AND EVERYTHING ELSE WAS WORTH IT. I LOVE U MOM OMG 2d

» LOG IN to write comment.

underated_hipster missin' my other half more than anything rn ๐Ÿ˜ 6d

» LOG IN to write comment.

underated_hipster ๐ŸŒž 1w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster HAPPY BIRTHDAY TO MY SOUL SISTAAA, CONCERT SISTAAA, & BESTFRIEND CHAR ILYSM AND HOPE YOUR DAY WAS AMAZING. STAY FABULOUS 2w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster the crew is back ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿšฃ 2w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster missing summer so much rn ๐ŸŒž 3w
  •   katllyndanielle when are we hanging out uhm that's right like never ugh ugh 3w
  •   underated_hipster @katllyndanielle babeeee I'm actually going to Jacksonville to visit my sister the weekend of 9/11-9/14 & I'll be staying at UNF in her dorm. Maybe a beach day like that Saturday ๐ŸŒž 3w
  •   katllyndanielle Yes! Definitely get with me and let me know 3w
  •   victoriasheltonn This is the cutest 3w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster words can't describe how much I miss my other half come home plz I miss you so much. Love you see you soon 4w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster โ˜ฎ โ 4w

» LOG IN to write comment.

underated_hipster Thanks @wallyabdullah for nominating my for the #ALSIceBucketChallenge (Had to wear my my hair thang bc gotta keep my hair on fleek) YASS. I nominate @losiaaddison @danniglasser @jamestyler6 @ugarciahh @asvpxclauds & @sippmainattraction y'all have 24 hours Goodluck ๐Ÿ˜ˆ 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster wcw?ยฟ sweg 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster throw in' it back to #maddecent ๐Ÿ˜Ž #tbt 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster โ˜ฏ Gโ˜ฎโ˜ฎD VIBES โ˜ฏ 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster ya girl got a haircut 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster bc I miss mad decent & these ppl so much rn 2mon
  •   ugarciahh lmao my piss stained shorts 2mon
  •   daniel_sutphin1 Tbh you're really chill to be around and hang out with and talk to 1mon

» LOG IN to write comment.

underated_hipster Amazed at the amount of young ppl here to serve god Tonight was life changing. #jcatl #jesusculture 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.