tunechiroc84 I don't get it ........ 9h
  •   tyyger.style You'll get it when you're on the floor and your mouth has no taste lol 8h

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Just how I was feeling about Draymond Greene after Game 1 1d

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Hate the clippers. They never commit a foul apparently 4d

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 #timehop @raven_dee I just laughed so hard. But who was this?? Do you remember? 4d
  •   raven_dee Lol I have no clue... It was so many dumbasses there we will never figure it out 4d

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Me and pop reppin #grizznation 5d

» LOG IN to write comment.

  •   joeymercado17 People are so stupid. They will listen to the media make them hate each other forever. 7d

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 I volunteer...... 3w

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Intro made me feel like it was 2001!!! #luda 1mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 We out chea 1mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 I know it's not true but man it's sooooo funny 2mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 No..........no I do not 2mon
  •   tru_eagles Im with that.. 2mon
  •   drinking4sanity32 I tried to tell you Chip's ego was big, but noooooooo. You wanna take a shot at my Cowboys. 2mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 #repost Laker and Grizzie snow day chillin #sistersister #pitpups #pupsofinstagram #bluepits 2mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Laker loves #scandal cuz she knows she gets a bone to leave me alone haha 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Hahaha don't get fined y'all 3mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 #repost thanks @iloveraven_ for this. I laughed so hard 4mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Two liberty bowl tickets for sale. Complete with parking pass. Holla at me if you would like to purchase 4mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 I'm so petty I just deleted #triviacrack because of this question!!! #eaglesnation 4mon

» LOG IN to write comment.

tunechiroc84 Refs stay making my dad cuss. He probably cussed after that Vince carter overtime performance too tho 4mon

» LOG IN to write comment.