1mon tsaykosy
Normal Thongdy Saykosy

» LOG IN to write comment.

tsaykosy || You ain't really fuck with me back then but how about now? || #miata #eunos #mx5 #garagestar #topmiata #projectg #gripmiata #workequips #nissanfestprep #autokonexion 1mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy #TBT to my first Miata, LOL. Wasn't the best looking but this was the car that I learned my mistakes from. #cheetahprintfenders #miata #eunos #firstcar : @vujon 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tsaykosy
Normal Thongdy Saykosy
tsaykosy My #WCW she's a head ache but my sunshine for when it rains. #WCE 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tsaykosy
Normal Thongdy Saykosy

» LOG IN to write comment.

2mon tsaykosy
Slumber Thongdy Saykosy
  •   miickeyc Looks good cuzzo! 2mon
  •   tsaykosy Thanks cuddy! What you got planned now? @miickeyc 2mon
  •   miickeyc @tsaykosy I put my Tsx back to stock and just bought a mercedes c300 in February cuzzo I'm out the game! Haha 2mon
  •   tsaykosy Damn! Whip game on fleek tho! @miickeyc 2mon
  •   slp_eh Omg that's you now?!! @tsaykosy 2mon
  •   miickeyc I'm gonna come visit for sure this summer! Take me crab hunting again lol 2mon
  •   tsaykosy Yessir. Ive been on a low key build for a while, waited 4 to 6 months for some parts to come in, saving money up and what not but only a few certain amount of people know what I've bought, have, and got coming in. This is just a stage that my car is going through for now and it's going to continue to go through different stages. This build isn't for instafame but for my satisfaction and imagination. But your car is looking bomb tho! Especially after powder coating it's looking real good. Hope you, Vick, and baby P are doing good bro, I miss you and we should definitely link up soon with the homies. @slp_eh 2mon
  •   slp_eh Yea bro we should soon since the sun is coming back out. Both of our cars changed so much in a year bro. I love it man. @tsaykosy 2mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy New PR for squats! 385Ibs for one rep, im coming for you 4 plates! #bodybuilding #squats #legday #bootyticklers 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tsaykosy
Video Thongdy Saykosy
tsaykosy Slowly progressing in front squats, this was my second set and before my first I never tried 275Ibs. Form wasn't on point but will be worked on the next time. #bodybuilding #squats #legday 2mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy When your parents ain't home and you do something stupid #nothingwasthesame 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon tsaykosy
Normal Thongdy Saykosy
tsaykosy || FLEX ZONE || #brothers #bodybuilding #gymshark 3mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy New personal for conventional deadlifts, 405Ibs for 2 reps. #fitness #bodybuilding #legday #deadlifts #muscletech #keepingupwiththekardashians 4mon
  •   tsaykosy I feel it, was your goal just to cut down a bit? @js_sea206 4mon
  •   johnny_from_tha_rose_206 Yeah cut down 20lbs and get shredded and break all my PR's which I did all of em. So after I did that, I just lost it and didn't know what else to do lol 4mon
  •   tsaykosy Bulk up lol since you've already cut 20 pounds do a slow bulk and build more muscle @js_sea206 4mon
  •   ohitsjakeryan What's your diet like bro? lol your making all kinds of gains 4mon
  •   tsaykosy Macro counting. 350 to 400g for carbs, 175g of protein, 30g of fiber, 75 to 100g of fat I gotta lower my fat a little bit getting a little fluffy on the stomach area. I don't take any gainers, testosterone or hormone enhancers. Just regular whey protein, generic body building brand creatine and pre workout. No explode or c4. Usually I take in 3,000 to 3,200 calories a day and I eat whatever I want as long as it fits my macros. @ohitsjakeryan 4mon
  •   ohitsjakeryan I've tried count macros but it's hard keeping track. But keep it up bro, we should lift once I get my shit together lol. What pre workout do you take? I use jacked 3d but i don't get the pump like c4. 4mon
  •   tsaykosy Yeah for sure just hit me up. I take no explode or c4. Either one works fine for me but I also take beta alanine which is the main ingredient in pre work outs that make you jittery. One scoop of c4 and one scoop of beta alanine will get you on a good one. @ohitsjakeryan 4mon
  •   doyoueven_squat_ :) 4mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy 10 Flaws Challenge nominated by @trvpdesi and @stbeal
1. These aren't real Work Equips, they're real Rotas LOL 2. Paint isn't perfect, driver side door and fender has a big paint chip.
3. Trunk and driver side tail light is fucked up from a hit and run from a double dump trunk.
4. My trunk leaks water so if yall wanna shower or go swimming, you're more than welcome to hop right in.
5. I broke my rear glass to my soft by playing basketball. Ball so hard.
6. I'm on my second windshield and already cracked it by throwing hot water on it.
7. Alignment is off and shreds through tires like no other. Burned through 4 pairs in a year due to fucked up alignment and not flipping my tires LOL.
8. I have a STYLISH BAR that's going to kill me one day. Major pain.
9. Even though my miata is a STO edition, it comes with an open diff but I drift it like its welded . 10. @midori_no_motor_ef peed on himself in my car while I drifted a corner LOL.
Now I nominate @fijimx5 @westsideeeeeeeee @_claytonator #miata #topmiata #workequips #10flawschallenge
4mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy Today I ended my heavy cycle with sumo squats. 3 sets for 5 reps, last 2 sets I was only able to hit 2 reps but I'm proud that I was able to my PR as my actual sets. Currently I'm weighing at 180Ibs and sumo squatted 4 plates (405Ibs). Good way to start off a new year! @bounsay #bodybuilding #fitness #muscletech #allnatural #realerthanthekardashians #keepingupwiththekardashians #legday 5mon
  •   tsaykosy Mbn to be good looking tho @tonyv9710 5mon
  •   chrisktc Damn you're bigger than me and putting up more than me! Good shit! Respect homie. 5mon
  •   tsaykosy Thanks Chris I appreciate it! I'm just trying to catch up to your lvl, still got a lot of training to do! @chrisktc 5mon
  •   chrisktc @tsaykosy you're doing fine bro lol. I can't even hit 405lbs 5mon
  •   tsaykosy Thank you. 405Ibs is definitely heavy and takes time and patience to be able to hit it. Peoples body types are different and my lower half is definitely my strongest point. But then again I think the reason why my legs are so strong is from skateboarding for about 7 to 8 years. My upper half definitely needs more training than anything else but only time, patience, and macro counting can tell. You're looking real good though I've always saw your progression from the beginning even way before I started lifting. Keep it up cuz you're progression is amazing . @chrisktc 5mon
  •   toetoes_ Haha not even @tsaykosy 5mon
  •   chrisktc Yeah I'm working on my leg strength. I guess my chest is my strong point. Keep on grinding homie. Lets lift soon! 5mon
  •   shesquatsclub Awesome! 5mon

» LOG IN to write comment.

5mon tsaykosy
Willow Thongdy Saykosy
tsaykosy Congrats to my boy @trvpdesi for making it through 3 months w/o taking his prescribed pills for epilepsy. He'll be back in the road in a couple of days and he's gonna come back in hard for 2015! #wedemboyz 5mon

» LOG IN to write comment.

5mon tsaykosy
Normal Thongdy Saykosy
tsaykosy H A R D S T Y L E #drizzyedittion #lafamilia 5mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy No matter how much of a headache you can be you'll always be my #WCE #WCW 5mon

» LOG IN to write comment.

6mon tsaykosy
Video Thongdy Saykosy
tsaykosy Hit 385Ibs for 4 sets of 5 reps. Last set I decided to hit a new personal record for sumo squats. New personal record is 405Ibs for 2 reps. #bodybuilding #muscletech #fitness #4plates #legday 6mon

» LOG IN to write comment.

tsaykosy ••STREET TANDEMS•• #miata #topmiata #drift #240sx #streetjunkies 6mon

» LOG IN to write comment.