troubleman31 Me & "Mama TI" lol (I can't believe she calls herself that tho) Last night at Mayor Kasim Reed's Annual Mayor's Ball... Had a blast... #Mymamawasturnt #lol 8h
  •   lipstick_curlz @fuccuthought_ Ok goodnight lol, I guess you would like for me to go back and forth with you but I don't have the time for that. You see MY picture and boom I'm too cute. Kisses 20min
  •   ngyhd The problem with Iggy isn't that she's white..the problem is, she's Not authentic but she's able to capitalize off of sounding like many black women who can't get record deals. Why didn't you help them out? Eminem and the Beastie Boys were some of the best rappers and everyone embraced him so it's not about color. She's like Vanilla Ice but rapped about being a runaway slave master. You're ancestors must be proud. 20min
  •   mzluivutton34 Ahhhh merryC 13min
  •   dodgerbabe 11min
  •   atlsm Cute pic @troubleman31 11min
  •   mixedmami12__ Thank you! It's not that she's white it's that she cannot rap at all and that shit is annoying you cannot label her as a rapper ... So they tellin me IGGY is in the same category as biggie? Get the fuck outta here ... People cannot dare say it's a color thing because eminem is a fucking beast and is WELL respected @ngyhd 7min
  •   hal3d Mama T.I 6min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

troubleman31 My lil Bruh @MyGuyMars Free Album I.J.S. (I'm Just Sayin) Dropping on Christmas! Support Real Music!
3d

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Come celebrate da MixTape release of a True Blue Hustle Gang Young Gunna @superspodee RSVP cuz it's GON be LIVE #HustleGangOverErrrrthang 4d

» LOG IN to write comment.

  •   tripleourcash TXT: SUCCESS TO 762-585-3589 OR KIK: TRIPLEOURCASH TO FLIP $200 INTO $2,000 ASAP 4d
  •   ricrule_clothingco New clothing line check it out!!! 4d
  •   queensimmy You deserve a follow @troubleman31 I rate your loyalty 4d
  •   music1don INTERESTED IN MAKING SERIOUS $$$ DM ME NO GAMES NO MONEY FLIP SCAMS!!!(MUST QUALIFY) IF I FEEL YOU ARE WASTING MY TIME I WILL STOP WRITING!! I AM THE REAL DEAL I POST PICS & SPEAK TO ALL CLIENTS!! MY REAL ACCOUNT!! 4d
  •   cashbudd415 Holidays Trees For Deals HMU For Great Deals On Fire Indoor Straight from the TEXT ME 760-417-5295 or Kik Me WilliamKushman 4d
  •   erinjalexis Don't let that chick disrespect your wife 3d
  •   fluehundreds Man fuck his wife bitch can't read and wht are u tlkn bout @cashbudd415 she's a female if she gt something to say she can say there both women and 2nd he better let her disrespect her cause mayweather disrespected to the highest power and to aint do shit wit his #snitch ass 2d
  •   bigzoe_24 So are you gonna say something about the minority cops that were killed by an African american... maybe you should apologize to the asians and spanish ppl now since u wanted all this shit for when the others got killed 6h

» LOG IN to write comment.

troubleman31 A step in da right direction... But still not quite there yet. #blacklivesmatter #alllivesmatter #NoJustice #NoPeace 1w
  •   asiianeyes_ What have did in the last three months for out people ? Serious question and I'll wait for an answer!!? NOTHING that's exactly what have been doing.... You have a voice that's louder these protesters buy you chose to repost on other people post. Azalea Banks is right you and these other artist. Y'all some coons..! Your a shit! 3d
  •   anjello315 Not gonna change shit 2d
  •   fluehundreds Man fuck u youz a coon u would put this bs up and say step in the right direction no mothafucka this is the wrong direction u a fuckn coon we riding wit @azealiabanks and we kno u stole her name and gave it to a white bitch trader 2d
  •   fluehundreds Boycott all his shit fuck his shows fuck his music most importantly fuck his artist cracker bitch and fuck u 2d
  •   drakeisabadyellabitch @fluehundreds By doing that, what are you accomplishing? 1d
  •   thegodself The hands up image is to surrender. #yawn. Now To walk out and never return.... Would be a bolder move. 11h
  •   a_paleblue_dot I think I speak for a lot of white people when I say that we are open minded and accepting and want equality for our black brothers and sisters. This racism shit blown out of proportion by the media and creating a seriously dangerous divide between us. Don't let the media get to you, it's propaganda. Let's RESPECT each other and work together so we can move forward as a nation. Violence and hatred coming from either "side" will absolutely not result in positive change. 8h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal troubleman31
troubleman31 "If It Ain't About The Money!!!"
#HustleGangOverErrrrthang
2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Say maaaan....
Make sure you watch the "Mamacita" video!! @travisscott @richhomiequan and @thuggerthugger1
Get it off iTunes Too!!!!
http://smarturl.it/MamacitaVid
#HustleGangYoungGunna
2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Happy G'day to da #HustleGangYoungGunna @superspodee stay focused lil cuzz...U up nxt!!!! #HustleGangOverErrrrthang 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Damn.... 2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Be a seasoned one....😎 2w

» LOG IN to write comment.

  •   theprincessdon Why is that? 2w
  •   chymillionare BOB#! 2w
  •   1984louis @troubleman31 big homie I'm from the westside Simpson road in the bluff I fuck with k.t. And mackboney and big kuntry I fight in the NFC cage fighting was wondering if u do any sponsors for my next fight I'm legit supa legit ya dig Mack and kt and kuntry them my Patnas they will tell you I kno u might not see this but shid a nigga was like u never kno my record is 10-2-1 my Patna your security that's my fam but if you intrested bruh please let me know appreciate ya time. #westsidebound#westsideclown#bluff 2w
  •   calliop3_whyt3 Say Big Homie @troubleman31 I'm just a young nigga from da streets who Neva had shit but a rap talent. I'm from da Calliop3 projects in New Orleans, and when it come to this music shit I'm one of the BEST doin it. I ain't Lookin for no hand outs or nothin but I fuck wit yo music and yo movement and I would love to be a part of it. I know you got a lotta shit to do but I'm just askin fa a minute of ya time to go on my page and listen to da last song I put on soundcloud called #ZONE'N. Just click da blue link in my Bio. I'm making Real Music and I know if I ca get u ta listen u gon Luv It. So please listen my nigga... 2w
  •   hellokittypisces3334 ♡♡ 2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Ain't it funny how da muuuufuckas wit less than a thousand followers have da most reckless comments? Sheesh.... If my likes exceed yo followers...let that be a sign that U need to do like Romey-Rome say!!!! RP @asakiwi btw.... #HustleGangOverErrrrthang 2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 RIP to a Real1!!!! WestSide Zone1 Simpson rd ATown Head Hunter!!! #DoubleTrouble #TripleThreat #WeGonMissU #StandUpGuy #A1 #HustleGang4LIFE 2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 @thenewclassic congrats on your 4grammynoms We very proud of u lil sis...Stay Focussed. #HustleGangOverErrrrthang 2w

» LOG IN to write comment.

troubleman31 Follow @hstlgng32 for all new HG designs & deliveries. #HustleGangOverErrrrthang 2w

» LOG IN to write comment.