Normal Trent ️Vanegas

» LOG IN to write comment.

Video Trent ️Vanegas
trentvanegas "Of my friend I can only say this ... Of all the souls I have encountered in my travels, his was the most ... human" #LeonardNimoy #StarTrek #peacethespockout #ripleonardnimoy #livelongandpropser 9h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia Trent ️Vanegas
trentvanegas #LeonardNimoy passed away today at the age of 83 I have no words to express my extreme sadness #peacethespockout #livelongandprosper #ripleonardnimoy 9h
  •   wiresandwave 9h
  •   rtruog This is the worst. :( 9h
  •   princessldybg This breaks my heart. I cannot even express how much I admire & love Leonard Nimoy. #crushed #heartbroken 9h
  •   carpioa98 @trentvanegas Star Trek bonded me and my siblings. We even went to see Star Trek reboot movie together. So sad. 9h
  •   lucidbutterfly Yeah, I shed a tear. Maybe not as much as when Robin Williams passed, but I am sadden quite a bit about this. 8h

» LOG IN to write comment.

trentvanegas Great dinner hang with my dear @eileenalouise 19h

» LOG IN to write comment.

trentvanegas WTF?! Is this dress #WhiteAndGold or #BlueAndBlack?! 1d
  •   cyenda_stormant People who see blue and black are seeing the photo at face value. People who see gold and white are compensating to the photo's lighting and aesthetic. However, the person who posted the pic tweeted it was in fact white and gold. 24h
  •   trentvanegas @cyenda_stormant LOL and yet, the store owner says the dress is blue & black 24h
  •   ikappy It changed. It was white and gold... Now it's blue and black. Wtf??? 23h
  •   nuggbugg12 😟 i cant.... 22h
  •   lucidbutterfly All day long it's just been gold and white. But it's only been from my phone, so maybe my laptop would look differently? 21h
  •   jspeck10 All night I've seen just white and gold. Then scrolled a bit and just looked at the bottom of the skirt and I finally see the black and blue! 18h
  •   llt5 Thankfully I saw this here before I assumed the "blue dress" talk was some weird internet flashback to the Clinton era. 15h
  •   willowflame13 I see blue and gold. 14h

» LOG IN to write comment.

trentvanegas OMG OMG OMG OMG ️ The #Clueless soundtrack is being released on #vinyl Ahhhh!!!! #cluelessvinyl 1d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas #tbt to when I rocked the f*ck out of these sweet-ass crocheted pink booties 😎 #throwbackthursday #throwback #polaroid #nofilterbtw #flyasfuck 1d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas With #TheAmericans #Survivor #Arrow & #Empire on TV, I'm pretty much gonna spend the rest of tonight on the #DoubleDeckerCouch #LEGOmovie #LEGO #trentLEGO 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

trentvanegas I got to get my boogie on with #Drizella, one of #Cinderella's #WickedStepSisters at the #RoyalCelebration #APevent at #Disneyland last night Don't we make a cute couple? 2d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas Up to no good with this one 3d
  •   darth_pyro Good times with great friends.hahaha Thanks for the push, but you are conceited, didnt even yell me your digits at that red light.lol #oldschoolPickuplines 2d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas @lenas911 and I closed out the night with 5 straight rides on #BigThunderMountain 🚂🚂🚂🚂🚂 BEST AP EVENT EVER!! #RoyalCelebration #AnnualPassholders #Disneyland #APevent 3d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas Yay!! We found #Pocahontas & #Meeko just around the river bend 🚣 #RoyalCelebration #AnnualPassholders #Disneyland #APevent 3d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   jamesrptx This is neat. Why didn't I go! 3d
  •   trentvanegas @jamesrptx there's another AP event next Tues and Wed, I'm going to the Wed event. Maybe you can still register via AP services (the number is on your card) 2d
  •   jamesrptx @trentvanegas going on Tues! 2d

» LOG IN to write comment.

trentvanegas Guess who just missed getting a photo with #Pocahontas boooooo! At least #JohnSmith was charming & #Meeko was cute but .... still #RoyalCelebration #AnnualPassholders #Disneyland #APevent 3d
  •   sabbathegossip JOHN SMITH! My inner 5-year-old can't deal with this right now. We saw the Mickey's Magical Map show yesterday and when Pocahontas showed up I freaked out like a child. 3d
  •   lenas911 3d
  •   gentgiant Just walked by. I waved. She ignored me. But John Smith said hello. 3d

» LOG IN to write comment.

  •   georgina_skans I didn't get to meet them yesterday 3d
  •   chemical_kid I said what's up in line and idk if you recognized me. 3d
  •   trentvanegas @chemical_kid hey!! I totally was distracted cuz we were stressed out about possibly missing the beast it was nice to see you! Maybe see you at the dance party? 3d
  •   chemical_kid Hah I think everyone freaking out about beast and Pocahontas. Most likely man! 3d
  •   willierose1 Yay!!!! Saw you in the line!! Too shy to introduce myself 3d
  •   trentvanegas @chemical_kid haha!! Now we're stressing in the Pocahontas line @willierose1 say hey if you see me please!! I'm here all night 3d

» LOG IN to write comment.