10h tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF

» LOG IN to write comment.

tnhwosf When my direct deposit hits.... decisions decisions! Morning happy Friday boos! #KiKi 2d

» LOG IN to write comment.

2d tnhwosf
Video The NonHousewives of SF
tnhwosf #splashbrothers was like #GOTEM !!! LMAO ain't no one on one #bihh #warriors need one of them MiMi poles (if...) game 5. Lol 2d

» LOG IN to write comment.

3d tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF
tnhwosf I'ma come at my son like this all the time! (...if I ever let him on social media) lol fa'real tho! #KiKi 3d

» LOG IN to write comment.

tnhwosf Do more. Be more. Discuss less. #KiKi 4d

» LOG IN to write comment.

5d tnhwosf
Video The NonHousewives of SF
tnhwosf How I be killin'em at #Zumba #KiKi #ANDWHATELSE morning boos 5d

» LOG IN to write comment.

5d tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF
tnhwosf Tipsy #situps time! ;) #KiKi 5d

» LOG IN to write comment.

6d tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF
tnhwosf I'ma be like... Ha! #gotem !! Lol #BlackPower #ANDWHATELSE 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tnhwosf Postponing my bday til June..... I've waited YEARS for this to happen! Taking the day n night off work for #calistoga #Floetry #BdayGoals #somethinglikeabigdeal #KiKi 1w

» LOG IN to write comment.

1w tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF
tnhwosf I'ma lean in and advise her: BISH I PROMISE YOU DON'T WANT IT WITH ME... then stroll on out the sto. #ANDWHATELSE #KeepPlayinYouGonSeeTheseHANDS #StillRacket #withtheshit 1w

» LOG IN to write comment.

tnhwosf Don't mind me. Lol goodnight! #KiKi 1w

» LOG IN to write comment.

tnhwosf #Fellas respect your damn limits! You knew when you saw me.... how you gon knock on my doe n you stuck in the hallway?! #pause ig after dark 1w

» LOG IN to write comment.

tnhwosf First team all defense Lol #Warriors 1w

» LOG IN to write comment.

1w tnhwosf
Video The NonHousewives of SF

» LOG IN to write comment.

1w tnhwosf
Normal The NonHousewives of SF
tnhwosf Gotta take my meds! ;) #KiKi #HappyFridayBoos 1w

» LOG IN to write comment.