1d tmronin
Normal steve prue 18+
tmronin Man, @gogoamy loves cotton candy. It must be awesome to have a machine in your house. Mmm....pink sugar. #rockstarroadtrip 1d

» LOG IN to write comment.

tmronin Green eggs & ham with a side of @ashledanger - breakfast for dinner ftw. 2d

» LOG IN to write comment.

tmronin O hai @cosplayculturemag in the flesh! Staff writer @ashledanger & featured cosplayer @beckanoel get to see the actual debut issue with my #sailorscouts cover with @kellyeden @vividvivka @lunalovebad @zilla308 @kotafaerie #cosplay 2d

» LOG IN to write comment.

tmronin Aw yeah! Corey Hart would be proud. @cupcakedujour rocking @theblondelocks #tomboy line in the #LA urban jungle. #rockstarroadtrip #snowday 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tmronin So Steve, wanna go see #marilynmanson tonite? Fuck yeah I do! Thx LC for the ticket! #gotmylunchbox 3d

» LOG IN to write comment.

tmronin #wruw - @griffinemblem on a grey PVD NATO while getting a collab tattoo from #teamcollabula - @jessicavtattoo & @markfordtattoos at @sacredtattoonyc yay! #watch 3d

» LOG IN to write comment.

tmronin Laser goth focus from @jessicavtattoos during my collab piece with her and @markfordtattoos today at @sacredtattoonyc! Yay! 3d

» LOG IN to write comment.

tmronin O hai Brooklyn! Finally made it home. Thx #LA for a fun trip. @pinupteacup wears you like a dress. #rockstarroadtrip #needapostredeyenap 3d

» LOG IN to write comment.

tmronin Those eyes....those hungry eyes. @cupcakedujour making sure her @innout doesn't get burger-napped. #snowday #rockstarroadtrip 4d

» LOG IN to write comment.

tmronin "Sk8 or die!" @cupcakedujour has questions: "where are we sk8'ing?" "Why do I have to die?" "Will there be cupcakes?" Latex shorts by @janedoelatex #rockstarroadtrip #sk8ordie #snowday #sortadirtypolaroids 5d

» LOG IN to write comment.

tmronin .@morganprue says I'm missing a lot of snow. I wouldn't say I'm missing it. Sk8 day in #Venice with @cupcakedujour & @bridgetblonde #nosnow #stillinhollywood #snowday #rockstarroadtrip 5d

» LOG IN to write comment.

tmronin Getting ready for a #sk8 day with @bridgetblonde & @cupcakedujour - @theblondelocks skate, @janedoelatex skate shorts, #seiko 07 with @aguetradingco yellow nato #wruw #rockstarroadtrip #snowday #stillinhollywood 5d

» LOG IN to write comment.

5d tmronin
Normal steve prue 18+
tmronin Check out @quinn_cornchip on @arsenicmagazine - more images at www.arsenicmag.com/submissions/2015/1/23/alt-girl #rockstarroadtrip #atx 5d

» LOG IN to write comment.

tmronin O hai @jessamynerose! #snowday shoot today! Yay! #dirtypolaroids 6d

» LOG IN to write comment.

tmronin Having #snowday diner food with 2 of my favorite people - @cupcakedujour & @bridgetblonde. Yay! #rockstarroadtrip 6d

» LOG IN to write comment.

tmronin Got called at 4am, got on a flight at 130, woke up, got denied. O hai LA pt2. At least I get to have lunch with @cupcakedujour and @bridgetblonde today! #snowday #rockstarroadtrip 6d
  •   fleuryrosenails Enjoy if suxxxxxx here already! 6d
  •   kingtee_1 Sounds like a great lunch!!! 6d
  •   xmeganx327x I fly back to ny tomorrow. I'm guessing I'll see the same thing lol 6d
  •   jamesmonster666 There's a big winter storm heading to the east coast. Probably the reason... 6d
  •   gogoamy Gonna miss ya! Thanks for the awesome photos and don't forget to send me measurements so I can make a new travel bag for your watches. 6d
  •   aparker666 Thank uuuu 6d
  •   perceptiondildo Man I see you post around Boston on the reg. Stay out there were in the start of a straight 3 ft of snow white out blizzard. It sucks. 6d
  •   loveluxlee stay where you are 6d

» LOG IN to write comment.

tmronin Well. Guess I'm in #LA for a bit longer....who wants to shoot/drink coffee? #snowday #rockstarroadtrip 7d
  •   natalie_nox Lamesauce. I wouldn't even be able to do anything until 11:30am 7d
  •   theleahlicious Wish I was in LA lol 7d
  •   bridgetblonde Ahem...you don't love me no more or what??? 7d
  •   blvckringanalog My flight got canceled to go to brooklyn yesterday. Hope you make it back soon. I rebooked my flight for two week from now. 6d
  •   readnaked I'm here in la. I'd grab a coffee. I'm fed not in shape to shoot. Haha 6d

» LOG IN to write comment.

tmronin Fun day shooting #powderpuffgirls vs #rowdyruffboys

@vividvivka as buttercup
@armenatoya as butch
@kellyeden as blossom
@kyklekore as brick
@kotafaerie as bubbleheads
@wearebadwolf as boomer

Makeup by @jennifercorona
Latex by @catalystlatex
Wigs by @rockstarwigs
Contacts by @candyeyescom

Gotta run! More details on @vividvivka's page
1w

» LOG IN to write comment.

tmronin My little cuddle buddies this morning in @kellyeden's guest loft. Malakai & RickRoss making it tough to get up and onto the next adventure - shooting Maria Brink from In this Moment for @rebelinkmagazine. #couchsurfing #rockstarroadtrip #LA 1w

» LOG IN to write comment.