2d tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio So proud to have Grace Poe as my ninang!!!! #vscocam #vsco 2d
  •   katsofio Wow!! Pag magcampaign siya pahingi baller please hahaha (stc days) 2d

» LOG IN to write comment.

4d tinrio
Video Kristine Rioflorido
tinrio Please watch The Mr an Ms UE talent night tmorro sept 18 1pm at the UE theatre and support the college of dentistry!
MMUE CDENT Talent Video teaser by @lawtapalla (ang galing mo sobra thank you!!!) #photography #videography #MMUE2014 #cdent
4d

» LOG IN to write comment.

4d tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio NOSTALGIA #vscocam #vsco 4d

» LOG IN to write comment.

tinrio #vscocam #skate 7d

» LOG IN to write comment.

tinrio Ice ice baby tentententenenenten
#vscocam #figureskating #skate (c) ugly sister
7d
  •   angeljocson_ How do you do that?? Become a dentist, model, artist and skater at the same time??? 7d
  •   tinrio @angeljocson_ omg super flattering thank you angel!!! Miss you na! 6d

» LOG IN to write comment.

tinrio Was pulled into a semi formal dinner, IN SWEATPANTS AND FLIP FLOPS lol #vscocam 3w
  •   tinrio @abbysaga you know estrel's? Thats my street! Hit me up or whatevs we can hangout sometime there :) 3w
  •   abbysaga hell yeah I know that street! Hahaha who doesn't know where Estrelle's is? G! :)) 3w
  •   gela_santiago I don't know your number! Hahaha 3w
  •   tinrio @gela_santiago dm me nalang on twitter :) 3w
  •   hellorans @samuy tin is cool na because she's drinking beer. 3w
  •   tinrio @hellorans lol fuck off 3w
  •   hellorans Skinny bitch in da mathufuckin club fuck you hahahahahahahahaha never gets old man 3w
  •   samuy @hellorans wahahahahahahahha congrats tin!!! kulang pa ng yosi DOE Hahahhahah 3w

» LOG IN to write comment.

3w tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Ultimate #tbt #throwback ! SKATE ASIA!!!! Competition days gahd so nene! Missing the ice so bad, but I miss you more @annlimjoco ! Hope all is well! X #vscocam 3w

» LOG IN to write comment.

tinrio had so so much fun with these people! Yay for new friends! #boardgames #cardgames #mindfucked 4w

» LOG IN to write comment.

4w tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Forehead game. Off to school!
After weeks, finally my hair started cooperating! #forehead #selfie #vscocam #fade
4w

» LOG IN to write comment.

4w tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Doodles during a boring ortho class (plus an awkward midget unicorn by @gomeeebear) #sketch #doodle #techpen 4w

» LOG IN to write comment.

4w tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Current mood 4w

» LOG IN to write comment.

1mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Tagaytay vibes and trusty crocs (late post) #vscocam 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido

» LOG IN to write comment.

1mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio How I'm spending a lazy chill afternoon at the garage #sketch #artph #vscocam #doodle #illustration 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Mudra's victim for today. 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio When your prof for surgery's assistant is cute... Sarap mag aral! HAHAHA
#oralsurgery #sutures #vsco #vscocam
2mon
  •   moyiee Hahaha!! Inspiration!! 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio Baby we both know that the nights were mainly made for things you cant say tomorrow day #hugot101 #arcticmonkeys #spotify #nowplaying 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon tinrio
Normal Kristine Rioflorido
tinrio My kind of weather #vsco #vscocam 2mon

» LOG IN to write comment.

tinrio My happy pills 👭 #acesendoff #fuse @itskeenawhut 2mon

» LOG IN to write comment.