taylorroseallen Happy to spend the weekend with my little sis. 👭 2d

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Summer concert number 2 was a good time #jmblya2016 2w
  •   cesvr_23 I was on the left side lol 2w

» ログイン to write comment.

taylorroseallen So emotional from this concert. I cried my eyes out 3 times. I just love this woman and everything she stands for. She's such a strong female figure. I've been to so many of her concerts and I can't thank my favorite person ever @preston_falconer enough for always coming with me 3w

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Happy Mother's Day to this woman who won't relax on Mother's Day because she's too concerned about me having strep and keeps bringing me tea every .5 seconds. I love you more than life 3w

» ログイン to write comment.

taylorroseallen So proud of my big for finishing up school and for her amazing project. I tear up thinking about you graduating. I can't thank you enough for everything you do for me. I love you bunches 3w
  •   stephanie_montelongo Omg I love you so much ️ made me cry a lil! I'm so glad you and your mom came out. Thanks for always being there for me! 3w

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Wow. Something Wonderful was beautifully done. 1mon
  •   instalan_v My mom went and got backstage with all the DJs and the after party lol 1mon
  •   taylorroseallen Whaaaat that's insane!! I bet that was an awesome experience @instalan_v 1mon
  •   instalan_v Lol yeah she's still hungover. Cool video 1mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen So glad my little is now an official sweetheart️ we love you! 1mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Happy 21st birthday to one of my best friends and soon to be room mate. Thanks for always being my mom and keeping my life together. I love you more than life 1mon
  •   alwaysshadi I love you so much tay! I can't wait for us to live together this summer! I'm so excited! 1mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Result of many sleepless nights 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen We go to opening day every year but I couldn't go yesterday so my awesome dad came again with me today. 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen If you see a rabbit laying little brown eggs, don't eat them, it's not chocolate. 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Eyebrows are not fleeky 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Artsy city girl ain't so bad at shooting 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Alien woman 🏻 2mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Where we love is home, home that our feet may leave, but not our hearts. I love you New Orleans.⚜ 3mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Literally the most spiritual experience of my life. Until next year #Buku🏼 3mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen One of the finer things in life. Fruitealicious will always be my favorite drinks in the world. And this new mango habanero is heaven. Nuff said. 3mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen And if you don't know, now you know 3mon
  •   jdalyy Eatin sardines fo dinna 3mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen Love my sweet little (blurry pic but that's okaaaay) 3mon

» ログイン to write comment.

taylorroseallen I've always been told that LA "isn't all that great" but idk what y'all are talking about because I'm moving here. Best place ever (besides Nola). 3mon

» ログイン to write comment.