tara_deleon Sooooo I got a little carried away with the #makeup #tutorials. lol oops @annadeleon1977 21h

» LOG IN to write comment.

tara_deleon For the first time in a long time I'm home early enough to watch the #sunset. #blessed #cali #living #8thstreet #hermosabeach 3d

» LOG IN to write comment.

tara_deleon I wanna #dance w somebody! I wanna #feel the #heat w somebody! I wanna dance w somebody. With somebody who #loves #me 5d

» LOG IN to write comment.

tara_deleon I just #love my #little #brother oh so much!!! Hehe @fcukinfrvncis 6d

» LOG IN to write comment.

tara_deleon #Congratulations to my two #best #friends in the whole entire world, @republikenemy @heyitzgretch for taking their #wedding vows in the #Catholic #church and in front of #God. You both #inspire me on so many different levels. You show me what true #love is. No matter what #trial comes your way, you get thru it #together. You show me that God has a plan and has #someone #special in store for everyone. I'm so happy to know God has #blessed you both with each other. #Forever and #Always. 1w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon People always ask me... "Are you ok?" "Do you feel alright?" "What's wrong?" My answer: "Yes, I'm fine." "Yeah! I feel great!" "Nothing is wrong b*tch, that's just my face!" #restingbitchface 😑 1w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon #office away from the office lol. #RPCS #westhollywood - I miss my girls tho @zgaudioso @alisonchauvin93 @kudo03 @caseysharpejewelry 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

tara_deleon Since it's #nationalsiblingday, here's to us! I love you guys very much. I'm the luckiest and proudest #bigsister because I get to call you both my younger #brothers. You two are everything to me @fcukinfrvncis @timposssible 2w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon Well look at that... #new #emojis! Thanks #apple 2w
  •   kpton Ha ha, yeah . . . WAY behind the #diversity curve there, Apple (cue sad trombone) 2w
  •   _gocong26_ Which emoji app is this? Mine still the old one lol 2w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon Taking a break from the chaos of #moving. #RPCS 3w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon Afternoon #daydreams 3w
  •   nikaliks Better be dreaming about when you'll see your old friend again! 3w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon According to my boss, I look very "#english tea #proper." Lol all I need is a hat lol #rpcs #work #beverlyhills 3w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon @caseyface23 thanks for pulling me out of my #dungeon!!! You're the best! #ffff #hermosabeach #girlsdayofnothing #hello #cleavage 3w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon Actually put my #face on this morning. I look #human today! #worklook #isitfridayyet 4w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon That one time in #London and the oddly dressed store clerk in the #background. #itstimetogoback #jewelry #show #rpcs 4w

» LOG IN to write comment.

tara_deleon The pen is blue. The pen is blue. The God d*mn pen is #blue. #LiarLiar #JimCarrey #cheeringupsession #goodmovie 2mon

» LOG IN to write comment.