sparkle510 No we don't know this man or his son they were just extra friendly and came to sit next to us to play with yanis toys ..Next thing I know he tells yani he'll help fill her toy up with water if she holds the baby's hand 2d

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Working on time management .. Working on my finances ..working on/developing my leadership skills. Working on my life. There are many things I want to change so I'm starting with the foundation. My mentality/My environment 4d

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Happy Birthday to my love !!! She's happy and that's all that matters ... I thank God for her and I thank family and friends for helping with her . I'll never be able to do it 100% alone. The best thing I ever created ... My first born. Happy 6th birthday 1w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Baby cousin at the bday dinner !! @m33chyl0v3 1w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 These dogs are like gentle giants like my Newfoundlands .. I love sweet loving dogs . I get scared only when they invade my space lol I can only invade theirs 1w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 6 years ago today ... I was already in labor about 12 hours ... (Halfway through it) my life literally would never be the same. Happy Birthday to the sweetest .. And craziest little girl I know.... We're so similar yet VERY different .. I'm blessed to have her. I had no idea what to expect but with the help of A LOT of you my daughter has such a great life and a BRIGHT future. 1w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 I DONT CARE WHO CARES BUT THIS COMES OUT SOON! Lol I want to get my new laptop so I can enjoy my game .. So I'll wait a while
haters don't comment !!!!
2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 This (wo)MAN is so beautiful ...
Can't be denied
2w
  •   shayclemons denied what getting pregnant? that's still a whole ass man 2w
  •   sparkle510 @shayclemons is he not beautiful ? Id rather you ignore the question than lie 2w
  •   shayclemons fuck no I see a grown ass man in a dress and weave I ain't hating but I'm not gonna accept this shit like it's suppose to be normal.......real women are beautiful to me, not grown ass men with they dick and balls tucked in impersonating a chic....it's HELLA disgusting to me...but whatever yall love gay niggas I guess 2w
  •   sparkle510 @shayclemons honestly I don't. I'll keep it real and say I'm sick of the "culture" and the feminization of young AA males ... But what I won't do is lie and say he's ugly. This ain't my fight tho. Lol idc honestly do what you want I ain't gota like it but that ain't what this post is about . 2w
  •   shayclemons whatever I'm coming back to Oakland this summer yo ass better come to my shows.........homie 2w
  •   sparkle510 @shayclemons lol give me notice and I'll be there I owe u 2w
  •   shayclemons I will.....lol 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 6...and 96 (almost)

Smh I asked him if he wanted a pizza and forgot to give it to him he told my mom it took me like an hr to bring him food it didn't but my brain was gone lol
2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 So what I wanted was it to be like "I'm six-ee and I know it" but my brother said it wasn't appropriate ... I didnt have any Y's or T's lol so I had to improvise . I have to learn to stop complaining about what I don't have and celebrating what I do have . I thank God for everything all the time I'm so thankful but there's so much more I need/want .. I constantly improvise..when I could just have all I need and it'd be a lot easier. That's what I want cuz that's how things seem for everyone else .. But maybe not. I'm cleaning and I'm deep in thought about my life... My current sutuation..My short term goals .. Everything ... I want to be a better everything .. Human .. Mother .. Christian...employee... 2w
  •   kimberlieyvonne I think six-Ee would be cute but ehh what do I know- and you are on your way. One step at a time 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Okay that's it :-( for the first time ever I didn't take enough pics 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Lol she was a part of the crew too !! 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 To everyone there today in spirit if you'd like to celebrate with us on her actual birthday this Wednesday the 16th hit me up. 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Lol our air Maxxs tho we can be corny @jamesisdope ... Ignore my eyes 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Just some of the party favors 2w

» LOG IN to write comment.

sparkle510 Brandon came through for the cake !!! Thank you ! 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.