southernbruh Truuuuuuuuuu 15h

» LOG IN to write comment.

southernbruh Sometimes 1d

» LOG IN to write comment.

southernbruh S/O to @diesellovingirl for getting the pic of the winning 2.6 truck last night! #tiline12valve #tilinemafia 2d

» LOG IN to write comment.

southernbruh First wax job of many to come this year! #tiline12valve #tilinemafia #becausetruckpulling #theseasonishere 3d

» LOG IN to write comment.

southernbruh My #sexyfarmerselfie game strong. 🏻 5d

» LOG IN to write comment.

southernbruh #tbt to shinin @chase_greer old mega slab. That's a whole lot of sexy in one picture. #moist #practicallyporn #cummins #efibyklay #megacab #foteenwidez 5d

» LOG IN to write comment.

southernbruh Well this is nice! #2015 #ram #5500 #laramie 5d

» LOG IN to write comment.

southernbruh #efibyklay #racetruck sticker game strong! 🏻🏻🏻🏻 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

southernbruh Oh yeah. I'm gonna be killin the 2nd gen game with @zachr_33 #12valve #backtowhereistarted #firsttruck #stillpullinthehoes 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

southernbruh Well that escalated quickly... #efibyklay #racettruckdown #rickybobby 2w

» LOG IN to write comment.

southernbruh The new #ramtrucks grille is awesome. #somuchwant 2w

» LOG IN to write comment.

southernbruh Shoutout to @bluegrassdiesels follow em! Can't wait to see all the KY diesels! 2w

» LOG IN to write comment.

  •   andreeriks Lmao they can just not a lot @southernbruh 2w
  •   southernbruh @andreeriks that one there was all stock with the 82 model intake and dual straight pipe and it had more power than the one I had with pump turned up and a turbo lol 2w
  •   andreeriks Oh wow lol my buddy has a 89 6.2 it was pretty stout for what it was that's what got me to buy a 6.5 and it's came a long way it will keep up with my dads 05 Duramax @southernbruh 2w
  •   southernbruh @andreeriks that's impressive for a 6.5 2w
  •   andreeriks Yea I no lol I take a lot of shit for having one but it's pretty reliable and it turns a lot of heads @southernbruh 2w
  •   southernbruh @andreeriks I like the old trucks bc they got us where we are now but they ain't built for power by any means lol 2w
  •   andreeriks No they ain't lol but your right and you gotta start somewhere @southernbruh 2w
  •   starbreaker_x Gen1! 13h

» LOG IN to write comment.

southernbruh One day I'll get this thing right... #efibyklay #racetruck #racettruckdown #again #dastruggle 2w

» LOG IN to write comment.

southernbruh It's the little things that make a big impression! #efibyklay 3w

» LOG IN to write comment.