1d sodraya
Valencia Draya Michele
sodraya Me :: all the pics where I was smiling my body was awkward and all the banging body pics I was frowning. Lol. I'm showing off the dress. "draya's design" by #FineAssGirls shoes by #JimmyChoo 1d

» LOG IN to write comment.

sodraya How do you wear your #fineassgirls tee ????? Shop.fineassgirls.com 1d
  •   _catherinealice Go for it @naomiex3 14h
  •   timkin24 goddess!! 11h
  •   misha_mishhh So pretty 10h
  •   queenbeautii 8h
  •   hxghsxciety We want to send you a dress! 6h
  •   cash_chels Interested in making extra cash ? 1000-5000? Easy cash ? Hit me up don't miss out on the opportunity only takes 45 minutes ! 100% legal and 100% legit . Don't miss out . Most fastest way to get cash ! Hurry now 310-596-3221 ! 5h
  •   atee_87 I like the clothes...I just don't want to wear clothes with cuss words on them...*shrugs* 3h

» LOG IN to write comment.

1d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya Life & Style Magazine party last night.
Hair by @haute_headz
Makeup by @makeupartistgaby
Dress by @houseofcb
Shoes by @stevemadden
You don't have to spend a lot of money to look like a million bucks
1d

» LOG IN to write comment.

sodraya Go to sleep pretty. Wake up with the face on the pillow. Lol. There's no way in hell I woke up like this. 2d

» LOG IN to write comment.

2d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya And my new vanity is built. #somebodylovesme ....... I wanna be Mariah Carey so bad ... I'm happy 2d

» LOG IN to write comment.

sodraya To answer your questions:: yes all of the grey dresses on #fineassgirls are stretch and double fabric for thickness. 2d

» LOG IN to write comment.

sodraya When sexy meets appropriate ️ link in bio #fineassgirls 2d

» LOG IN to write comment.

2d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya #tbt did yall like this hair on me ?? 2d

» LOG IN to write comment.

2d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya #tbt 2011 .....the first collection of #Mintswim 2d

» LOG IN to write comment.

3d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya Dress #fineassgirls 3d

» LOG IN to write comment.

sodraya I'm ready to party!!!!!!! I can't wait for Halloween in Puerto Rico for the #BacardiTriangle weekend !!!! #spon 3d

» LOG IN to write comment.

3d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya I have the entire Fall collection from @korarae ..... This LUX brand also supports a good cause (click their page for the story) thanks again @rachelturzer and @kailaniraye for all these amazing clothes !!!! 🐅🐅🐅 3d
  •   vixigram You are maturing beautiful ly Draya 3d
  •   zenafoster I'm conning to ur closet soon as I drop this baby lol 3d
  •   sodraya @zenafoster my closet is sick. I wish I had places to go to wear all these clothes. 3d
  •   kailaniraye wait I didn't even notice the tigers lol so cute ! 3d
  •   queenbeemccluskey @sodraya you are just so beautiful inside and out. I loved you on BBWLA. The truth always prevails and I love that the truth prevailed about you and everyone knows the amazing person you are. And the truth prevailed about crazy Jackie lol. I wish you could have your own show, because I loved watching you. Your swimsuits are gorgeous. I'm glad to see how successful you are. You truly deserve all the good in your life ♡♡♡ 3d
  •   xuniquely 3d
  •   bunigator @karawayne clearly I can't read lmao 2d
  •   mustafastarodzeski Aha kleine maus 2d

» LOG IN to write comment.

sodraya Lucky. 3d

» LOG IN to write comment.

4d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya Shorter coat by #FineAssGirls ..... 4d
  •   hireyourself__ I'm earning approximately 1000$-3000$ each week paid via direct deposit on Friday . Wanna find out how ? Text (5164199264) #nowhiring sales rep 18+ 3d
  •   thetruthhh__ MEET THE PLUGREAL MONEY BEING MADE HERE️SERIOUS INQUIRIESDONT MISS OUT 3d
  •   yourvalentineee Your hoeness cannot get deleted lmao 3d
  •   kwamehymes Waddup Draya (347)-310-9836 Everything worked out well with Marcus Blassingame. Still trying to get a contract let me know if you can run into Drake for me! My song GetMine is on Youtube.com call me! 3d
  •   i_max32 My pants got shorter too 3d
  •   teeee_x3 EARN MONEY QUICK AND FAST NO SCAM OR MONEY NEEDED JUST SIGN UP !!!!! LINK IS IN BIO DONT MISS UP ON THIS OPPORTUNITY 3d
  •   hireyourself__ LOOKING FOR WAYS TO ADD ON TO YOUR WEEKLY PAYOUT LET ME SHOW YOU HOW TO ACCUMALTE EXTRA INCOME (240.00$-2500.00$ ) A WEEK THROUGH THE POWER OF SOCIAL MEDIA AND OTHER MARKETING TACTICS TEXT. (516-419-9264) DM ME ! INFO IS ALL IN BIO LETS GET YOU ON THE WAY TO MAKING MONEY 3d

» LOG IN to write comment.

4d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya My Dallas makeup artist @_britneyjean rocking her essential tshirt by #FineAssGirls #pretty 4d
  •   abo_majed2012 Can you give me your Ass 2d
  •   chang_sodope B!!! 2d
  •   adelajadayo U RE PRETTY.CAN WE MET 2d
  •   ebonyivoryyy @diamondinntheruff bitch you're so lame ole "comfortable in my own skin" but wish I was black, bitch. You're talking shit, but fail to take a good look in the mirror and realize that you're the typical fat ugly open wounded thin lipped pale bitch that looks like she lives in a trailer park neighborhood but think she's bad because she got all the ugly niggas fuckin n duckin her since your pussys so friendly. Why talk shit about someone ,when on a scale from 1-10 you're a 2? 2d
  •   r_aslanov.72 Super nice 1d
  •   thcplugg I IF U WANT THE PLUGG U FOUND IT. SUPER SKUNK INDICA OG KUSH BUBBLEGUM OG. SALE PRICING TOO MUCH IN STOCK. $140OZ//$420QP//$1250LB. TRACKING # s PROVIDED UPON REQUEST. 419 371 5272 txt or call 1d
  •   b_nice_da_don What up sis!? 1d

» LOG IN to write comment.

4d sodraya
Normal Draya Michele
sodraya Paris Coat by #FineAssGirls
Draya's Design Dress by #FineAssGirls
L I N K I N B I O
4d

» LOG IN to write comment.

sodraya I ain't even see bae rocking her #FineAssGirls essential Tshirt 4d

» LOG IN to write comment.

sodraya Had an amazing day in Beverly Hills ...had to make my monthly stop by @kelleybakerbrows to have my brows done ....so I can do a "brows on fleek" post 4d

» LOG IN to write comment.

4d sodraya
Valencia Draya Michele
sodraya Lespa 🛁🚿 4d

» LOG IN to write comment.

sodraya Keeping it casual cute today. Essential tshirt by #FineAssGirls leggings by #HandM aviators by #MintSwim shoes by #nike watch by #rolex sorry so wrinkly. I actually wash and wear these shirts everyday. 4d

» LOG IN to write comment.