skyeezus what's ur fave flower 14h

» LOG IN to write comment.

skyeezus bought two new books like 4 days ago yay 14h

» LOG IN to write comment.

skyeezus ORCHIDS ARE BEAUTIFUL TBH LIKE I KNOW THEYRE HELLA EXPENSIVE BUT ATLEAST IVE GOT TASTE 14h

» LOG IN to write comment.

skyeezus my anaconda don't 2d

» LOG IN to write comment.

skyeezus want non unless 2d

» LOG IN to write comment.

skyeezus you got buns hun 2d

» LOG IN to write comment.

skyeezus what's ur fave artists/ bands/ songs at the moment? 3d

» LOG IN to write comment.

skyeezus fave song rn #Sheezus 3d

» LOG IN to write comment.

skyeezus tbh I love chill mellow song but then I also love songs that make me wanna chop some heads 3d

» LOG IN to write comment.

skyeezus please buy me chicken mcnuggets 4d

» LOG IN to write comment.

skyeezus #starbucks with Galey 4d

» LOG IN to write comment.

skyeezus what's ur fave Starbucks/coffee/tea drink? 4d

» LOG IN to write comment.

skyeezus what's ur fave day of the year 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus Iggy Azalea tbh 5d
  •   yungches IM CRYING I CANT TELL WHICH PHRASE UR REFERRING TO BECAUSE ALL OF THESE SUIT HER 5d
  •   yungches white king 5d
  •   yungches creamy 5d
  •   skyeezus @yungches iTS SO PERFECT AND ITS JUST PANCKES LIKE ?????? 5d
  •   yungches THE NEW CLASSIC MORE LIKE CREAMY CLASSIC 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus using my own photos for borders 🌞 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus ay idk why but mountains seem like a really nice place to have the hunger games????? 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus ironic #starbucks photo 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus what's ur fave countries rn? 5d

» LOG IN to write comment.

skyeezus this is a new theme btw just so ya know 6d

» LOG IN to write comment.

skyeezus ayy @http.shirley is our class newbie 6d

» LOG IN to write comment.