[INFO] Websta's data servers will undergo maintenance at 23/10/14 09:00(JST) - 23/10/14 10:00(JST), which may cause temporary disruption on our site.
Get updates: Facebook or Twitter
2mon skinbintin
Normal Cam
skinbintin Love this girl to death. The forever incredible Rebecca Crow aka Katherine Suicide (from @suicidegirls) @katsandcrows #rebeccacrowprints #TattooedHotties - go give her a follow. :) 2mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Early morning pink and orange sky yesterday morning.

#work #Autumn #nature #sunrise #newzealand
5mon

» LOG IN to write comment.

5mon skinbintin
Normal Cam
skinbintin That 6am colour match. Isn't she beautiful?

#ink #work #earlymorning #perfect
5mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Meh too early for this shit. Can you see my disinterest? And no, they aren't sunglasses. H&S requirement on site.

#beard
5mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Just about 7am. Been here over an hour. Way too tired for this early morning number crunching. Thank fuck for V Coffee right?

#tired #asleep #coffee #work #worksucks #wakemeup
5mon
  •   retiringpeoplenow Hey I see you're a hard worker, shoot me a text 949 330-9422 5mon
  •   ryanbogo9 @skinbintin If you're interested in learning about network marketing and making money from home, hit me up! 5mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin So, at work hair must be in a hairnet but beards are fine uncovered. What the Fuck?

#beard #beards #lumberjack #manly #stupidity #wtf
5mon
  •   jamiekoala Beard net lol 5mon
  •   skinbintin @jamiekoala they probably have those, but my point is more why do I have to wear a hear net on site if the beard is ok? :P 5mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Yep. Officially look like a fucking hobo. Hair comes off in a couple days... Let this serve as a before image lol
#hobo #beard #nothomelessiswear
5mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Tell me this album isn't absolutely brilliant, I'll tell you you're an idiot! This album washed away the jeers from Dylan's July 25, 1965 gig at the Newport Folk Festival where he first went "electric" with cheers. The man was a master, and was far superior as a rocker than a folkie. Good stuff. Give it a listen #brilliance #bobdylan #legend #greatmusic #music #classic #rocknroll 7mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Just one more snap of that sunset behind work. The pink clouds are gorgeous! #sunset #beautiful #gorgeous #NewZealand #nofilters #iphone 7mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin Just the sun quietly setting behind work... #sunset #beautiful #nofilters #iphone #NewZealand 7mon

» LOG IN to write comment.

8mon skinbintin
Normal Cam
skinbintin RAWR MOTHER FUCKERS! #rawr #monster #office #bored 8mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin @suicidegirls thinks chicks don't need a thigh gap, and I agree wholeheartedly. Repost if you're in agreement too. There way too much pressure on a woman to attain an unnatural physique. Just be yourself ladies! You're all gorgeous as is <3 8mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin It's no #apple logo, but I still love it! ;) #laptop #light #litup #tech #technology #hp 8mon

» LOG IN to write comment.

8mon skinbintin
Normal Cam
skinbintin Make of it what you will... #ink 8mon

» LOG IN to write comment.

12mon skinbintin
X-Pro II Cam
skinbintin Fucking speaker stack fell forward and hit the coffee table. Damn. Too much bass in eminem's Stan lol. Fuck. 12mon

» LOG IN to write comment.

skinbintin At work... Would rather not be. :/ 1y

» LOG IN to write comment.

Brannan Cam
skinbintin The beard continues on it journey.... 1y

» LOG IN to write comment.

skinbintin Well, thought I'd try out VSCOcam. Seems nice. Beard pic. Yes, you can stroke it! :p #1stvscocam #beard #atwork #lumberjack #vscocam 1y

» LOG IN to write comment.

Inkwell Cam
skinbintin Working hands... 1y

» LOG IN to write comment.

Poprocket Cam
skinbintin At work. Every issue of The Walking Dead on the iPad. 1y
  •   nfused What app is that and where'd u get them from 1y
  •   skinbintin App is Comic Zeal. Best comic reader I could find on the AppStore. Comics are from my insanely huge comic collection. Can probably find a way to get them to you if you'd like. 1y
  •   wikeffekt Nice! Comic Zeal I use that app myself. Tried a few apps for comics but that's the best one IMO 1y

» LOG IN to write comment.