shzydollface THE BEST PART OF ME IS ALWAYS YOU Happy 25th Birthday My LOVE 3w

» LOG IN to write comment.

shzydollface Sashimi Napoleon
Ahi tartare, smoked salmon, sashimi ahi, crispy wonton stack, and wasabi vinaigrette
# #hawaiisbestkitchen #foodporn
3w
  •   kim_4eva OMG I lived in Makawao town & my son. Lives in Pukalani.. 3w
  •   kim_4eva Here today gone to Maui....enjoy babe 3w

» LOG IN to write comment.

shzydollface Probably one of the best foods I've ever ate in my life! #noseriously #hawaiisbestkitchen #maui #foodporn # @hawaiisbestkitchens 3w

» LOG IN to write comment.

shzydollface When hiding behind your long hair is no longer an option. #🏻 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Shena Zeine

» LOG IN to write comment.

shzydollface H U N G R Y 1mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface I know it's Father's Day but my mom doe she said not to post it on FB so here it is on IG #enjoy #mycrazymother #oftd shzydollface 1mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface I missed you ladies now all we have to wait for is @kelceykins to turn to party together legally lol #BOPKapolei 1mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface Happy Birthday @_paul8o8 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Shena Zeine
shzydollface months old and he found his fingers 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

shzydollface Mango season 2mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface WHAT DOESN'T KILL US MAKES OUR DRINKS STRONGER Cheers to FINALLY graduating 2mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface F I N A L L Y |Sunday, June 7, 2015|Blaisdell Arena at 2 PM| 2mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface I'm really bummed you're leaving tonight ️ but I truly am blessed to have spent the little time we had together. I can't wait for our adventures in Alaska #JOYneedsanIG #moneyshot #flyingkitty 2mon
  •   kim_4eva Omg I didn't know it's tonIGHT... I wanted to see her 2mon

» LOG IN to write comment.

shzydollface My first L U A U 2mon

» LOG IN to write comment.

Perpetua Shena Zeine
shzydollface I know it's kinda late but I wanna thank all the moms who spent Mother's Day with me I especially wanna thank all the dads who left me bomb ass tips 🏼 #serverlife #themrosesdoe #stacksonstacks 3mon

» LOG IN to write comment.

Perpetua Shena Zeine

» LOG IN to write comment.