shyntae Word!!! 5h

» LOG IN to write comment.

shyntae Make sure yall Pre-Order @leemazin NEW single "She Got It" on iTunes MAY 28 !!! 9h

» LOG IN to write comment.

shyntae Make ya own caption !! 1d

» LOG IN to write comment.

shyntae GM!!! 2d

» LOG IN to write comment.

shyntae Different day in LA chillin in the crib !!! #AOD2NIGHT 2d

» LOG IN to write comment.

shyntae So many lights it's a must I shine!!! #LaNights 3d

» LOG IN to write comment.

shyntae My boy was sick but now he back terrorizing shit !!! 4d

» LOG IN to write comment.

shyntae He told me to remind yall!!! Versace head to toe... 4d

» LOG IN to write comment.

shyntae Working on a Saturday.... @leemazin gotta a full schedule coming up !!! #SheGotIt #NoLoveLost 4d

» LOG IN to write comment.

shyntae PentHouse shit 30 floors high.... #LA #Hollywood 4d
  •   ninaross215 I know it's beautiful but to fall from up so high omg have a ball sissy pooh 4d
  •   r.agm Don't drop that 6 😐 4d
  •   shyntae @r.agm Ctfu right tho 4d

» LOG IN to write comment.

shyntae Im just different !!! 5d

» LOG IN to write comment.

shyntae Early bird get the worm I'm up EVERYDAY by 7.... 5d

» LOG IN to write comment.

shyntae My lil Cuzzin just did prom dirty.... #VersaceEverything #FunniestNiggaAlive 5d

» LOG IN to write comment.

shyntae Just cause I live in Hollywood don't mean I act that way !! 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

shyntae She been rockin crowds !!! Book her... #SheGotIt #NoLoveLost 1w

» LOG IN to write comment.

shyntae I MISS MY DAWG!!!!! #R.I.P 1w

» LOG IN to write comment.

shyntae I ain't throwing nothing over 10 ones in the strip club !! 1w

» LOG IN to write comment.

shyntae Depend on yourself !!! 1w

» LOG IN to write comment.

shyntae Comin Soon !! 1w

» LOG IN to write comment.