sheidasuhaimi So, what's the colour of the rice noodles? 6d

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi ️ Floating cotton. #beautifuljereks 1w

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Cousins bonding time. P/s: wish u were there too, kak long 2w

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Mimiey's Big Day #19022015 May u be surrounded by lotsa wonderful things and happiness in the future, Miey. Love youuuuuu! Xx

#bff #exmrsmkk
2w

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Stealing a few minutes to post this photo of a sad looking collapsed bridge. However, it is even sadder when i asked my students about their home. "Rumah kito okay lagi teacher, nampak zink lagi, runtuh jah. Ado hok rumoh hanyut" mashaAllah..These kids...they may not be rich or intelligent like most other kids in the big city, but they are strong & brave in many ways. They've taught me a great lesson that I won't forget for the rest of my life... May Allah bless them always. 1mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi What a springy morning we have here, today. A clear blue sky & cool fresh air #beautifuljereks 2mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Memborong bekalan ke Jerek tercinta. May Allah ease everything ( crying inside ) 2mon
  •   hakimasyran Smax abe iz.. hahaa 2mon
  •   xmrszahirahx May Allah ease everything shida n faiz.. Xleh imagine jerek mcm mn loni..:( 2mon
  •   sheidasuhaimi Kak irah! We miss u a lot! :D jerek alhamdulillah getting better tapi still x ada letrik. Air and phone line ada doh. Next week harap2 ada dah letrik, if not kena beli generator jugak lah.. Huhu btw hope u're having fun at the new school kak irah ;) take care @xmrszahirahx 2mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi This is the kind of food that will be my staple when I'm in heaven. So much flavours, can't stop saying omg omg while eating them. Haha, drama, i know. But for the pistachio, nothing can beat Laduree's 2mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Alhamdulillah I'm officially 26 today 2mon
  •   tieyizzati Happy birthday syggg! :) 2mon
  •   sheidasuhaimi The second wish! Hihi tentiu mummy @tieyizzati 2mon
  •   aidamunirah.ismail Happy birthday dear sheidaaa! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki sentiasa. Miss youu 😙 2mon
  •   am_fa Oh, I thought you're 21!!! Happy birthday sweetie! Xxx 2mon
  •   sheidasuhaimi Awwh i miss you moreeee!!! Thanks cikda darling. Ameen, inshaAllah. Have a great year ahead @aidamunirah.ismail 2mon
  •   sheidasuhaimi Thank you babe. Hahaha yeah i think my mental age should be around that. And yours is 12 hahah always young at heart @am_fa 2mon
  •   diniaz 26?? Mudonyo @sheidasuhaimi ..anyway, happy belated bday my dear 2mon
  •   sheidasuhaimi Hehe thank you kak @diniaz Umo jah mudo ni kak dini, tapi napok supo anok 2 doh. 2mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Meet the most sporting mother in law in the whole universe, guys! The one who gave birth to my darling hubby! Love her from the first day we met on skype 2mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Yop kahwin dahhh 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi "B, tengok camera."
"Taknak."
"Tengok camera cepat kalau tak i geletek u."
(Feels threatened) "..." #dialogtiadakaitan
#justforfun
#getwellsoonsyg
3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Good night 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi One of many beautiful mosques I've seen 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Finally she can cross out her wish of getting married at 25 on her wishlist!!! Haha Nefiy biggest congrats on your big day, babe! Love you and wish you a blessed marriage, a happy life with the hubs & future kids, many many rezeki and blessings in life! And here's to our eternal friendship 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi #hajahnikjahsclan 's activity for today --- Kutip Remis 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Amboi umi...amboi boi boi boi 3mon
  •   nbilaizzati Babe....nk main menda alah ni kena menginap kat sini kee.hee.teringin nk main bola yg atas air tu.kihkih 3mon
  •   sheidasuhaimi X perlu nginap pun x pe kot abby.. Buat muka konfiden je pergi tny staff yang in charge kat situ hihi @wnbilaizzati 3mon
  •   nbilaizzati Tq dear!! 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi It's a blessing to wake up early in the morning, walk along the beach and watch beautiful sunrise with my family. Alhamdulillah 3mon
  •   ijatoaida Ada kar klate ke? Aku cuti krismas nnt balik ganu.. 3mon
  •   sheidasuhaimi Yekerrr aku kat ganu la ni. Lusa dah balik ipoh sampai bukak cuti sekolah. ala kirim salam syg kat ammar bam bam k @ijatoaida 3mon
  •   ady.ayuni satu pemandangan yg sgt menarik,kt pantai mna ni dik @sheidasuhaimi 3mon
  •   sheidasuhaimi Kak yanie! Hihi saje jah ni jalan2 bwk umi & adik. Ni pantai bisikan bayu. Dekat doh tu dgn rumah kak yan @ady.ayuni 3mon
  •   ady.ayuni ohw...pantai tu,dkt la..hehe,dkt dgn tok aman bali tu yunk @sheidasuhaimi 3mon
  •   sheidasuhaimi Aah ni betul2 depan tok aman bali tu. Tadi g pagi pun ramai ada, morning walk kot hehe @ady.ayuni 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Bought this just because of its bottle. Pretty, don't you think? 3mon
  •   am_fa Rasa dia sedap tak? 3mon
  •   sheidasuhaimi @am_fa Yang ni apple banana so so je kot rasa dia haha. Lagi satu coconut pineapple. Extreme sgt nak cuba pun 3mon
  •   am_fa Hahaha. Ingat klau sedap nk gak try l. Tahniah sheida dpt botol cantik. 3mon
  •   sheidasuhaimi Hahaha try la mana tau taste kita lain-lain tau tein k babe enjoy ur hols !! @am_fa 3mon
  •   am_fa Lol. Will do. Thanks sheida. You too enjoy ur hols :) 3mon

» LOG IN to write comment.

sheidasuhaimi Good times become good memories. Bad times become good lessons #positivity 3mon

» LOG IN to write comment.