sharpiemenez Griss summer ready! Ready for him to be out!!!! (not quite seasoned yet tho️) 1w

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Oh whaaaat?! 1mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Yay!!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Ha! Gave my new purse some layers! 1mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez I still won first 2mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez @andre510_ a true supporter!!!!woot woot!!!! 2mon
  •   maira.delacruz.92 Saca el coffee yo quiero uno 2mon
  •   c_peace_ So I guess Petes is better Nescafé?? Which I doubt lol 2mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Before and after she bit me😈 2mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Sweet spot for a graduation! Felicidades Chana! @maira.delacruz.92 3mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Now this is how I stay up! looking through videos from past events. 😎lol 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal Chela
sharpiemenez Bowl of kids anyone!?! 4mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Jack pot! Glow things!!!!!!!! Love you Vero!!!! 5mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez My mini me👭 lol 5mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Chela
sharpiemenez Happy end of the New Year's Day from us!!!! 6mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez How many were we?!? 6mon
  •   kaleidoscope.gabs So dope!!! 6mon
  •   e_dawwg How the hell did u get the confetti and lbl in there, I like that shit! 6mon
  •   shamira_21 You got the confetti!!! This is awesome! 6mon
  •   pxlouxro23 Awesome. wish I could of gone. 6mon
  •   ohyouseeme This picture is too dope! And I don't remember taking it either!! 6mon
  •   univers55 wtf now I'm really sad I missed this 6mon
  •   brrcrstn This picture is awesome! Nice photoshop work 6mon
  •   sharpiemenez @e_dawwg it's an app!!! 6mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Finally wore my blue lipstick!!!!! Never thought it be on Xmas eve! Happy holidays everyone! 6mon

» LOG IN to write comment.

sharpiemenez Meet Lé new mechanical engineer!!!!!! After all YOUR hard work, sleepless nights, and starving days you finally DID IT!!!! So proud of you. Lol 6mon

» LOG IN to write comment.