shark_94 Just chillen like villains 😈😈 4w

» LOG IN to write comment.

shark_94 we fly, so high! 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 Chillin' ️ photo creds to my boy @enzoleyva15 1mon
  •   ceehbabiie_ Babes 1mon
  •   sheisclutch_23 TBH - you're a lame & I can soo tell you wanted to talk shit to me when I stoped by the restaurant ha! 2w

» LOG IN to write comment.

shark_94 Little by little I've gotten you to love what I've loved my whole life and now we get to watch it in person!! I hope you enjoy it! 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 2mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 Happy birthday to this crazy girl I call my girlfriend! I hope you enjoy today because you deserve nothing but the best! and I'm glad I get to spend your birthday with you! Well happy birthday again! Love you babe! ️ oh and btw your now 4 years older than me so even more of a cougar...just thought id be nice an remind you! 2mon
  •   ceehbabiie_ 😑😑😑😑😑 thanks for the reminder babe but thanks my love I can't wait to see you later one today!!!! I love you more 2mon

» LOG IN to write comment.

3mon shark_94
X-Pro II Daniel Cardenas
shark_94 Ugh why are you so perf! #WCW #thebae #perf #shewantsme #adrianalima #fire 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 My family left for the weekend and my mom left me this since I can't cook for shit sick saved me for this weekend ! 3mon
  •   mariisaaa_ You're welcome . 3mon
  •   shark_94 I seriously would have died by the time you guys came back from starvation! @mariisaaa_ 3mon
  •   mariisaaa_ Lazy ass , 3mon
  •   lakergirl16 Uh there is this killer restaurant up the street called Casa Blanca! But that top ramen is pretty legit! 3mon
  •   kay_solis Damn chef lol 3mon
  •   csjelly Ahhhaaaa. ....... If you see me.... I'm just keeping an eye on you k lol 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 Congrats to my little sister for finally being done with middle school! I hate seeing you grow up but at the same time I'm proud of you️ now on to a new part of your life! have fun in high school! but don't forget your other brothers and I is ALWAYS watching you. ALWAYS! Love you 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 To think its almost going to be a year ago that we met... Damn how time flies... We may not see eachother a lot and it sucks but hey we've gotten this far...we got this 3mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 Haha this is great! 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon shark_94
Rise Daniel Cardenas

» LOG IN to write comment.

4mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 Yes!!!!! Class cancelled tomorrow!!!! my Monday couldn't get any better! 4mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 Thanks @wildkat_13 for having nothing better to do than blow up my damn phone! 4mon

» LOG IN to write comment.

5mon shark_94
Normal Daniel Cardenas

» LOG IN to write comment.

shark_94 "All I ever wanted..was to see you smilin...all I ever wanted was to make you mine" 5mon
  •   ceehbabiie_ you're amazing babe 5mon
  •   calicowboy32 Do you still sell candy? And if so do you deliver? I need a kit Kat 5mon
  •   shark_94 Aweeza!!! Dude I miss you! Haha me and @toneado95 were just talking about you earlier today! But nawww I retired the good ol candy days 5mon
  •   calicowboy32 @shark_94 I know dude I never find you in the warm Pacific Ocean anymore? Did you migrate for the winter and spring?? WOW TF DANIEL!!! 5mon
  •   shark_94 Dude it gets cold in the winter! Sharks need warm water @calicowboy32 5mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 Happy birthday to craziest/funniest person I know and one of the best soccer players!️ hope you have a good day bro! Love ya! And can't wait for the weekend! 5mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 gets to sleep on the floor today since she's grounded! 5mon
  •   nathanmanu Let her know who's boss shark 5mon

» LOG IN to write comment.

shark_94 Lunch with my beautiful babe 5mon

» LOG IN to write comment.

5mon shark_94
Normal Daniel Cardenas
shark_94 Pretty much what I have to eat for dinner since my girlfriend won't come make me shit! #bagelbites #stillbomb #notwifeymaterial #jk 5mon

» LOG IN to write comment.